11. marraskuuta 2014

Mahtava maanantai!

Siitä huolimatta, että tänään on ollut maanantai niin mulla on ollut aivan järjettömän hyvä päivä. Jopa salilla hämmästeltiin mun energisyyttä ja hyväntuulisuutta :) Enpä osaa sanoa mistä se "mä vaan olen tänään yhtä hymyä" johtui, mutta mulla oli vaan niin hyvä fiilis. Takaraivossa tosin kutkutti hieman iltapäivän InBody-kehonkoostumusmittaus, jolle mä vielä muutama viikko sitten sanoin ei kiitos, ei pysty. Huhtikuussahan mä kävin ensimmäistä kertaa elämässäni ko. mittauksessa ja silloiset tulokset olivat ihan positiviisia ja nyt olisi mahdollisuus nähdä mustaa valkoisella mihin suuntaan puolessa vuodessa on menty... MUTTA kun treenit ei ole kulkenut aivan halutulla tavalla ja kesäkin oli ja meni tuossa välissä... Niin ja puhumattakaan viikko sitten maanantaina suoritetusta hyppäyksestä vaa'alle!


Tämänpäiväinen mittaus mielessä minähän päätin polkaista käyntiin viikon kestävän dieetin, tarkoituksena tiputtaa nesteet. Onnistuin siinä ihan hyvin ja viikossa kiloja tippuikin oman vaa'an mukaan 3-4kg. Uskaltauduin sittenkin mittaukseen.


Mittaukset salille tuli, kuten huhtikuussakin, tekemään Easyway Finland Oy ja goodness gracious mua jännitti! Mä en mittauksen jälkeen uskaltanut edes katsoa tuloksia ja verrata niitä edellisiin kunnes istuin alas mittauksia tekevän Ossin kanssa, joka ensi töikseen tokaisi "hyvältä näyttää" ja sitten ruvettiin katsomaan lukemia tarkemmin...


Rasvaton massa on kasvanut (jia!), rasvaprosentti on tippunut (jia!) ja sitten siihen mitä mä odotin ehkä eniten... mites se lihasmassa? Olenko mä saanut tässä puolen vuoden aikana kasvatettua lihasmassaa laisinkaan? Ja vastaus on... OLEN! Kokonaista 2,9kg! Sain myös hyvää palautetta kokonaisvaltaisesta lihastasapainosta eli siis molemmat kädet, molemmat jalat ja keskivartalo saivat kaikki plussalukemia... Siinä missä ohimennen kuulin muutaman jäppisen saavan pientä huomautusta alavartalon lukemista verrattuna ylävartaloon... Ja tähän voisi laittaa sen kuuluisan "don't skip the legday!" ;D

Mä en kyennyt lakata hymyilemästä ja taisi siinä muutama onnenkyynelkin ohimennen tipahtaa, sillä tää ihmislapsi oli ja on edelleenkin aivan liekeissä! Kyllä tuli taas motivaatiota 110% lisää treenaamiseen! :) Kaikkihan sen tietää, että mä fanitan Cheekkiä ja vaikka Cheek tarkoittaakin Ne Tekee-biisissä jotain aivan muuta niin mä oon vaan koko päivän huudellut itsekseni "ne tekee töitä sen eteen" lainia :D

... Ja näihin herkullisiin tunnelmiin se maanantai sitten päättyi. Vietettiin mun rakkaan ystävän läksiäisiä lettukestien merkeissä ja päälle tietysti vielä jäätelöä...




...Ja jälkeenpäin näky oli kuin kaikki tytöt olisi ollut 9kk:lla raskaana! :)
#SiihenLoppuiSeDieetti

1 kommentti: