1. huhtikuuta 2015

Dieettikatko

Koska mun suunnitelmissa ei ole kisat eikä mulla myöskään ole varsinaista tarvetta painonpudotukselle mä päätin viime perjantaina pistää dieetin hetkeksi katkolle. Kyseessä ei ollut mikään koska mä en jaksa/viitti/halua-päätös vaan elämässä tapahtui asioita, jotka söi mun energiat ja ajatukset ja koska mä olen oikein MEGAluokan stressaaja mä koin, että mun keskittyminen ei yrityksistä huolimatta riitä ja koska dieetti ei siis ole mulle mikään pakko mä näin paremmaksi vaihtoehdoksi pistää sen tauolle kuin mennä puoliteholla.

Do or Do Not - There Is No Try
~Yoda~


...Mutta siis dieettihän sujui hyvin ennen katkosta... :D

Onneksi taukoon ei mennyt kuin yhden viikonlopun verran. En mä vieläkään saanut asioita täysin selvitettyä, mutta parempaan päin ja "uskalsin" maanantaina jatkaa dieettiä...

Sunnuntaina pistin kalorit haisemaan ja kävin hakemassa kaupasta todellista stressinlievitystä...




#AsioillaOnTapanaJärjestyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti