20. maaliskuuta 2015

Se toinen selkätreeni

Ei siitä ole kauaa kun ajattelin ja taisin ääneenkin sen sanoa, että selkätreeni on mun inhokki, koska mä en vaan saanut sitä toimimaan. Vaikka mä kuin veivasin ja veivasin niin fiilis oli aina blaah, nothing. Mutta niin se vaan ajat muuttuu ja nyt siitä on tullut yksi parhaimmista, vanavedessä hauis/ojentaja (♥♥♥) treenin kanssa.

Selkää teen edelleenkin kahdessa eri osassa ja tänään vuorossa oli toinen niistä. Toinen löytyy täältä.


Ylätalja kapealla otteella


Ylätalja niskan taakse


Oon niin noiden vetoremmin kannalla ns. vetoliikkeissä esim. ylätalja, alatalja ja maastaveto kun painoa alkaa olla tarpeeksi ja näppi- ja puristusvoima alkaa viemään keskittymistä. Vetoremmien kanssa voi keskittyä paremmin itse suoritukseen ja siihen treenattavaan lihakseen. Jotkut sanovat, että vetoremmit on turhaa hifistelyä enkä sanokaan, että remmit olisi ensimmäinen must-hankinta alkaessaan treenata kuntosalilla, mutta kyllä ne aikaa myöden on ihan ok hankita. Mulla taisi oli takana jo lähestulkoon 2 vuotta treenaamista kunnes mulle erään PT:n toimesta suositeltiin remmien hankintaa.


Soutu istuen


Kyllä huomaa milloin sarja alkaa olemaan viimeisiä toistoja vaille. Neidillä naama menee normaalilukemilta beast modeen :) "Kyllä s*tana jaksaa!"


Alasveto taljassa

Korvaa tällä hetkellä alataljan kokonaan, sillä muutamat istumista vaativat laitteet on kipeän hanurin ja takareiden takia mahdottomia ja alatalja on yksi niistä.

Summa summarum: oli hitokseen hyvä treeni! :)

Siinä oli muuten viides treenikerta tälle viikolle. Lomaviikko käytetty siis erittäin hyödykseen! Huomenna mä aion nukkua juuri niin pitkään kun nukuttaa ja muutenkin vain chillata koko päivän :)

Kotiin päästyäni fiilis olikin sitten aivan jotain muuta...


...siihen asti kunnes sain taas syödä ja virtaa kroppaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti