13. heinäkuuta 2015

Kesää ja lomaa

Niinhän siinä vierähti muutama kuukausia, mutta kun kirjoittaminen alkoi tuntumaan enemmänkin pakolta niin oli hyvä ottaa pieni breikki... Ja sitten tuli se, jota joskus on kesäksikin kutsuttu ja sen myötä kesäloma.


Olihan niitä aurinkoisia ja lämpimiä päiviä sentään muutama.








Siinähän se kesäloma lyhykäisyydessään :) Päätin jo heti alkuun, että satoi tai paistoi mä aion vaan olla ja nauttia, koska loma.

#HyväRuoka #HyväJuoma #HyvätYstävät #OnnellinenMinä




Tuli sitä lomalla salillakin käytyä. Toisina viikkoina enemmän, toisina vähemmän.

Nyt kun lomaa on jäljellä enää muutama päivä... hullua tai ei, mutta mä olen jo niin valmis palaamaan töihin (hah taisin kirjoittaa vuosi sitten aivan samalla lailla) koska I like my job ja mulla on pieni ikävä niitä ihania asiakkaita, jotka päivä toisensa jälkeen jaksaa piristää :) ...on aika palata arkeen, lopettaa lorviminen ja samalla jatkaa treenaamistakin taas isommin ja kovemmin sekä jatkaa tätä bloginkin päivittämistä ahkerammin.
Olen takas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti