15. heinäkuuta 2015

The End.

Viimeinen päivä alkaa olemaan finaalissa tai virallisestihan mun kesäloma päättyi jo eilen... Ja niin se olisi huomenna back to work.

Herättyäni kaveri alkoi kyselemään josko olisin lähtenyt hänen seurakseen satamaan paistattelemaan aurinkoista, lämmintä päivää ja todennäköisesti syömään jäätelöä :) Mutta ei ei, mä olin jo päättänyt mennä salille hauis-ojentajatreenin pariin. Jostain aurinkoisesta syystä salilla oli - yllätys yllätys - hiljasta, mutta mun kohdalla se vaan menee niin, että mitä vähemmän kanssatreenareita sen parempi... Josta tuli muuten mieleen, että huomisesta jatkuu taas yöreenit, jolloin salilla on vaan minä ja ne muutama jantteri.




Illansuussa sain vielä extempore-idean vetästä lenkkarit jalkaan ja lähteä lenkille. Olisihan tuo juokseminen vähän helpompaa kun osaisi oikean hengitystekniikan... Mutta tulipa siinä 6 kilsaa mentyä enemmän ja vähemmän puuskuttaen.

Nyt mä nostan jalat hetkeksi kohti kattoa ja sen jälkeen lähden treffeille nukkumatin kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti