10. maaliskuuta 2015

Dieetin ensimmäinen viikko

Dieettiä on viikko takana ja maanantai-aamuna oli aika hypätä vaa'alle ja tsekata miten homma on lähtenyt käyntiin. Sanoisin, että oikein hyvin molemmilla: Jannella miinusta 1,3kg ja mulla 2kg :)

Lahdessa oli viikonloppuna Salpausselän Kisat ja se näkyi ja kuului myös mun työmaalla. Sen verran rankat työpäivät takana ja siihen kun lisätään vielä vähäiset hiilarit niin tämä yksi vapaapäivä on mennyt ihan horroksessa. Juu, se zombie-fiilis iski tänään. Hyvä kun jaksoin nostaa itteeni sängystä, saatika mennä salille treenaa. Noh pari työpäivää ja sitten alkaakin talviloma. Tulee tarpeeseen!

Mutta takaisin dieettiin... Oon kyllä hitokseen ylpeä omistamastani itsekurista ja tahdonvoimasta. Vai mitä sanotte kuvien perusteella kuinka helpoksi mun oleminen töissä tehdään...




...mutta ei, ei ja vielä kerran ei. Vaikka glukoositasot on huutanut hoosiannaa ja mieli on tehnyt nopeasti energiaa niin siitäkin huolimatta olen pysynyt lujana enkä ole syönyt edes sitä yhtä suklaakeksiä, jotka sattuu olemaan mun heikkous... ja niitä töissä kyllä riittää!! :)

Täyttä höyryä siis eteenpäin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti