5. maaliskuuta 2015

Kesä 2015 kiristys

Kaverini Janne alkoi jokunen kuukausi sitten puhumaan, että hän aloittaa maaliskuun alussa kesäkiristysdieetin, johon päätin sitten itsekin lähteä mukaan... Ja niin se maanantaina sitten alkoi.


Mun kauppaostokset on aina helppoja kun ne noudattaa kerta toisensa jälkeen samaa kaavaa, mutta näin dieetillä ne on vielä helpompia kun eipä tartte miettiä ostaisiko mitään "turhaa". Ei osta. Uskomatonta mutta totta - jo 3 vuotta rahkaa syöneenä mä en vieläkään ole kyllästynyt siihen! :)

Näistä lähtökohdista lähdettiin liikenteeseen...




Niin kuin mullakin, Jannellakin on takana jo hurja painonpudotusurakka ja ahertaa nyt salilla lihasmassaa. Mulla on tarkoitus kiristää 5-10kg ja Jannella 10kg.
#TsemppiäMeille!

Dieettiä on nyt siis mennyt 3 päivää ja rehellisesti myönnettäköön, että helposti on alkanut. Itsekuri, tahdonvoima ja motivaatiot on huipussaan. Aiempien dieettien perusteella mä tavallaan pelkäsin tätä ensimmäisen viikon kolmatta päivää, sillä se on aina ollut mulle se vaikein kun hiilarivarastot alkaa olemaan kulutettu, energiat vähenee ja sen seurauksena mä olen kuin kävelevä zombie, mutta tänään ei ole ollut sellainen fiilis vaikkakin huomasin energiaa olleen normaalia vähemmän. Siitäkin huolimatta sain tänään tehtyä hyvän hauis/ojentajat treenin.


Ehkä se zombie-fiilis iskee sitten poikkeuksellisesti huomenna...?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti