18. maaliskuuta 2015

Mä oon niin pähkinöinä

Aamupuuro kitusiin, reppu selkään ja menoks.


Mä niin nautin tosta auringosta. Kummasti se vaan piristää ja saa aikaseksi hyvän fiiliksen. Noh, senhän te jo tiesitte :)

Kahvikupillisen jälkeen oli aika suunnata salin puolelle. Vuorossa oli mun lempparia, hauis ja ojentajat.



Kuvat on tosin otettu aiemmilta reenikerroilta, mutta samoilla mentiin. Superina hauiskääntö tangolla selkä seinää vasten ja ojentajille ranskalainen punnerrus maaten. Supersarjahan tarkoittaa kun tehdään kaksi lihasryhmää koskevaa liikettä peräkkäin, ilman taukoa. Sen voi tehdä joko samalle lihasryhmälle tai vastakkaisille, kuten mä tein. On tehokas ja vie kyllä mehut ihmislapsesta aika hyvin.


Sitten hauiskääntöä käsipainoilla. Voisin kuvitella, että kuvia ottaessa mulla on ollut 7 tai 8 kilon painot... tänään mentiin jo 12,5kg:lla! :)

Vaikkei viimesistä liikkeistä olekaan kuvia niin ei se treeni vielä tähän loppunut vaan sitten siirryin taljaan tekemään hauiskääntöä...


... tosin kuvasta poiketen seisten sekä ojentajapunnerrus naruilla. Tämäkin setti superina. Ja mä olin niin done!


Olihan se treenin päätteeksi pakko vähä flexailla kun ihan itse olen rakentanut :)

Kauppareissua pukkas, rahkat finaalissa... vaan eipä ole enää!


Ostin myös samalla lisää Cashew-pähkinöitä ja kotona satuin huomaamaan erään jokseenkin mieleenkiintoisen seikan...


Hei oikeesti! Minkälaisella todennäköisyydellä sä lapioit irtomyynnistä pussiin tismalleen saman grammamäärän kuin edellisellä kerralla!?! Jep, I did it! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti