2. tammikuuta 2015

Tervetuloa vuosi 2015

Jälleen yksi vuosi on saatu päätökseen ja on aika aloittaa uusi vuosi - uusine asioineen. 2014 oli mulle muutaman otteeseen aika raskas ja koetteli hermoja, mutta muutoin ihan onnistunut, varsinkin asettamieni tavoitteiden kannalta. Ja kyllä, nyt puhutaan treenaamisesta ja kropan kehittymisestä :) Ehkä päällimmäisenä on jäänyt mieleen marraskuussa tehty InBody-mittaus ja siitä saadut tulokset... Sittemmin olen kuullut useammankin suusta, että 2,9kg lihasmassaa puolessa vuodessa on naiselle mielettömän hyvä suoritus. I'm proud of myself.

Ja lisää boostia... Jos minä jostain treeneistä valitan niin se on selkätreeni ja kuinka musta tuntuu etten mä saa minkäänlaista tulosta aikaiseksi kunnes tässä eräänä päivänä päätin pistää kaksi kuvaa vierekkäin...


Toukokuu 2013 vs Syyskuu 2014

Hei katsokaa itse :) Onhan siinä jonkinlaista edistystä tapahtunut! Muutenkin saanut kiristystä kropassa aikaiseksi. Hyvä hyvä. Tuon myötä tuli taas haluttua potkua persuuksille ja nyt mä alan tosissaan panostaa selkään - mä haluan siivet! :)
 
#Redbull doesn't give you wings, lat pulldowns do!


Asiasta ihan muuhun. Viime kuukausina musta on tuntunut, että mun elämä on tylsän tasapaksua. Mä käyn töissä, treenaamassa, nään kavereita ja nukun, jotenka tuossa ennen joulua päätin repäistä, piristää itseäni ja hankkia itselleni joululahjan - eikös ne itselle ostetut lahjat ole niitä parhaimpia? :)


Kyllä, se on kielilävistys! :) Työn takia mä en halua, korviksia lukuunottamatta, naamaani mitään näkyviä killuttimia ja vuosia sitten otettu kielilävistys, jonka jouduin sittemmin ottamaan pois jäi hieman kaivelemaan mieltä. Nyt tuli vaan sellanen tunne, että nyt mä otan sen uudestaan ja niinhän mä tein! Me like! :)

Niinpä niin, joulut on nyt vietetty, uudet vuodet juhlittu ja mässäilyt vedetty hyvällä omallatunnolla kitusista alas, mutta huomisesta on aika palata takaisin normaaleihin rutiineihin ja kana-riisi-jauheliha-parsakaali-ruokiin ja ottaa suunnaksi kesä 2015 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti