12. syyskuuta 2015

Sitä ja tätä

Kävinpä sitten päivittämässä puhelimen uudempaan versioon, iPhone 6:seen, joten nyt toimii ja saa kuviakin mukaan :)

Aloitetaanpa vaikka näillä hyvillä asioilla...


Jep, se oli taas yksi Jippikayjei edessä :)

Ja sitten tässä eräänä aamuna heräsin aivan mahtavaan uutiseen!



Minähän suunnittelin jo viime vuonna Vegasin reissua tälle syksylle, mutta kun se ei onnistunutkaan niin vähän kuin hautasin idean nähdä Britneyn Piece Of Me-show, sillä alkuperäisen sopimuksen mukaan esityksien piti päättyä tämän vuoden lopussa, mutta nyt kun Britney jatkaakin Vegasissa niin mä olen aivan haltioissani ja suunnittelemassa reissua ensi syksylle! :)

Takaisin maan pinnalle ja viime päiviin.



Ai, että mä kihersin tyytyväisyydestä kun salin fyssari totesi, että mun selkä on saanut leveyttä :)

Kävin tässä jälleen Easywayn kehonkoostumusmittauksessa, tarkoituksena saada tietää kuinka paljon mun jalat kärsi taannoisesta jalkaepisodista, josta kirjoitin täällä. Tulokset kertoivat juuri sitä mitä epäilinkin: olin menettänyt lihasmassaa. 400g vasemmasta jalasta ja 600g oikeasta, joka oli (ja on vähän vieläkin) se kipeä jalka. En sano etteikö tuo hieman harmittanut, mutta oli täysin odotettavissa, olenhan mä huomannut jalkojen "kutistumisen" jo omin silmin.

Minä siitä sitten motivoituneena kaivoin vanhan treenivihkon esiin siltä ajalta kun kuudessa kuukaudessa kerrytin +2,9kg lihasmassaa. Otin sen aikasista treeneistä vinkkejä ja päätin, että nyt aletaan sitten treenaamaan tosissaan seuraavaa mittausta varten, joka on edessä 1.12 ja kuinkas sitten kävikään... Voi hemmetin hemmetti, muhun iski flunssa!


Tässä on nyt tämä viikko sitten oltu sairaslomalla ja paluu salille vasta maanantaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti