25. joulukuuta 2013

Joulukuun 24

Kuinkas teidän joulu on sujunut? Toivottavasti olette syöneet hyvin... noh kukapa ei olisi? ja nauttineet olostanne :)

Mun joulu on näyttänyt aikalailla tältä...


Mun oma pieni kinkku uunissa


Ennen joulupöytään istumista oli käytävä vielä salilla






Mä hieman yllätyin kuinka kiltti mä olinkaan ollut tämän vuoden ajan, sillä joulupukki muisti mua aika monella lahjalla, joista jokainen oli mieluinen ja tuli tarpeeseen. BB-"fanina" 2 pipoa ja uudet housut sai kyllä hymyilemään :)


...plus, että tässä joulun päivinä mä olen koukuttanut itseni Hay Day-maatilapeliin. Ei siis kannata ihmetellä, jos mä räpellän puhelintani aiempaa ahkerammin :D

Aah mä niin tykkään tästä joulun ajasta kun saa vaan olla eikä ole kiire minnekään... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti