10. joulukuuta 2013

Pikkujoulut osa 1

Torstaina oli tosiaan kuntosalin pikkujoulut ja täytyy sanoa, että olipa siinä mukava ilta. Ehkä yksi mukavimmista pikkujouluista mitä mulla on tähän ikään mennessä ollut :) Kiitos vaan Tokian henkilökunta!

Kuten edellisessä postauksessa mainitsin pistin päälleni asun, jollaista ei mun päällä ole ennen nähty. All the way from Los Angeles ja nyt ensimmäistä kertaa päällä. Olihan se hieman lyhyt, mutta hyvin mä sen mielestäni handlasin. Räpsyttimet sen sijaan oli astetta pidemmät :)










Paikalle saapui yllätysvieraskin ja kukas muukaan se oli kuin itse joulupukki ja silläpä oli mukanaan jokaiselle pikkujouluihin osallistujalle lahja! Jokaisen lahja oli tarkkaan harkittu ja sillä oli jotain tekemistä saajan kanssa. Noh, mä siinä hetken pohdin, että hetkinen sormikkaat... en mä mielestäni ole hukannut hanskojani salilla niin, että mulle olisi tarvetta hankkia uudet... kunnes eräs henkilökunnasta tuli kertomaan, että ne on kosketusnäyttösormikkaat ja sillä sekunnilla koko jutun juoni aukesi mulle; mitäh räpellänkö minä muka liikaa puhelinta!?!? ... Facebook, Twitter, Instagram, Whatsapp, Netti... No myönnän, ehkä mä sitten räpellän ja nämä hanskat tulee kyllä tarpeeseen. Heh.


Meidät oli myöskin jaettu neljään eri joukkueeseen, joissa me kisattiin muutamia tehtäviä illan aikana. Meidän joukkue aloitti hyvin ja voitti ensimmäisen tehtävän. Sitten alkoi pienoinen alamäki, kunnes me taas noustiin viimeisessä kisassa ja loppujen lopuksi voitettiin! Palkintona jokainen meidän joukkueesta sai 30min hieronnan Tokian hierontaan, ihan ammattilaiselle ja tiedättehän kuinka tarpeeseen tämä todellakin mun kohdalla tulee. Koivet pääsee ensimmäiseen käsittelyyn.

Varsinainen yllätys tuli kuitenkin viime metreillä...


Perjantai menikin sitten väsymystä potiessa, sillä olihan se pikkujoulujen päätteeksi vielä lähdettävä pyörähtää kaupungilla... Lauantaina töihin ja työvuoron jälkeen illalla salille :)


Seuraavat ja tämän joulun viimeiset pikkujoulut onkin sitten Firman pikkujoulut tuossa muutamaa päivää ennen aattoa. Jos ne on yhtään samanlaiset kuin aiempien vuosien pikkujoulut niin siitä illasta ei sitten ihan muutamassa päivässä toivutakaan... Niinhän sitä sanotaan, että raskas työ vaatii raskaat huvit :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti