31. joulukuuta 2013

Vuosi 2013 paketissa

Jokunen tunti vielä ja alkaa vuosi 2013 olemaan paketissa, joten pistetäänpäs hieman muistellen mitä tämä vuosi on pitänyt sisällään.

Mä aloitin blogin pitämisen jo 2012 puolella, mutta päätin poistaa ne ensimmäiset tekstit joten senpä takia voisi sanoa, että näin vuoden vaihteessa tämä blogi täyttää 1v :)


Vuoden alusta aloitin Mikon tekemällä saliohjelmalla, jonka runkoa mä noudatan vielä tänä päivänäkin. Matkan varrella siihen on tosin tehty hieman muutoksia kuten esimerkiksi vaihdettu 2-jakoisuus 3-jakoisuudeksi, sillä kun aloin lisäämään enemmän liikkeitä yhtä lihasryhmää kohtaan alkoi salilla vietetty aika kertaa kohden venymään turhan pitkäksi ja treenistä alkoi tippumaan tehot ja laatu.

Samaan aikaan mä olin GFG-dieetillä, jota noudatin orjallisesti. Tiukka ruokavalio niin sanotusti kosahti mulla päähän ja lopputalvesta mä flippasin täysin. Hetken aikaa menin kyllä niin pohjalla ettei mitään rajaa, mutta siitä on nyt noustu ja löysin sen paljon puhutun tunnelin pään valoineen.

Kesällä mä vaihdoin salia ja aloin treenaamaan Tokialla, josta mä tykkään todella paljon :) Sain hurjasti ja vielä enemmän boostia treenaamiseen. En voi muuta kuin suositella kyseistä salia! Tokiaan voi tutustua lisää ~täältä~.


Tässä kuukausien aikana sitä on kuin ohimennen tutustunut muutamiin muihin Tokialla treenaaviin ja parin kanssa vietetään silloin tällöin aikaa salin ulkopuolellakin.

Juhannuksena suuntasin reissuun. Vaikka mun painonpudotus tavoite ei aivan täyttynytkään reissuun mennessä, noh ei siitä puuttunut kuin muutama kilo niin siltikin huomasin kuinka paljon enemmän nautin lomasta kun mä pystyin pistää shortsit ja topin päälle. Puhumattakaan, että ensimmäistä kertaa vuosiin mä pistin bikinit päälle ja suuntasin pää pystyssä Las Vegasissa poolille.




Losissa mä otin elämäni ensimmäisen tatuoinnin :)




Toista ei ihoon vielä ole ilmestynyt, mutta työn alla sekin on... ;)

Ja sitten mä huomasinkin, että loppuvuodesta ei ole tapahtunut duunia, treeniä ja peruselämää kummempaa. Paino on suht kohdillaan ja oon oppinut elämään ja syömään oikein, jotta paino on pysynytkin samoissa lukemissa. Kuten olen muutamaan kertaan aiemminkin sanonut vanhaan ei ole enää paluuta. Vuosi 2013 on siis peruselämisen kannalta ollut kyllä huikea ja päällimmäisenä on kyllä fiilis, että tämä vuosi on kaiken kaikkiaan ollut yksi parhaimmista! :) Haistatan kukkasen sille, joka sanoo, että alamäki alkaa täytettyään 30v. BS!

Mitä sitten ensi vuonna? Treenaaminen ainakin saa uusia kuvioita ja eräänlainen diettaaminenkin alkaa heti huomisesta :)



1 kommentti: