24. marraskuuta 2014

Uusia housuja

Ensimmäiseksi haluun kiittää sitä lukijaa, joka jätti kommentin edelliseen kirjoitukseen: Kiitos, lämmitti sydäntä kovasti :)


Ai, että mä odotin tuota pakettia! Ja kun siitä tuli saapumisviesti tekstiviestinä niin tottakai mä olin silloin töissä eikä mitään puhetta, että pääsisin hakemaan. Piti siis odottaa seuraavaan aamuun...


Mun kauan haaveilemat Better Bodiesin Windpantsit ja uudet collarit... Samat collarithan mulla löytyy jo mustana ja pinkkinä. Vaikka mä olen muutamaankin otteeseen lukenut, että Better Bodies on #WannaBeFitness-bimbojen ihmisten käyttämä vaatemerkki niin mä haistatan piupaut sellasille puheille, nimittäin BB vaatteet, niin treeneissä kuin vapaa-ajallakin on aivan hemmetin mukavat. Ei purista eikä kiristä, istuvuus on täydellinen ja kestää muuten käyttöä ja pesua. Eihän ne mitään halpoja ole ja senpä takia uusia ei ihan joka kuukausi, eikä edes joka toinen kuukausi osteta, mutta kuten sanonta kuuluu köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa on satsattava laatuun ja BB ei, ainakaan mun käytössä ole tuota laatuvaatimusta pettänyt. Mä kuljen BB pöksyissä kaikkialle :)

Ps. Jos joku muuten tietää mistä noita collareita saisi valkoisena niin ilmoittakoon mulle asap! :)


Onko kellään muulla ollut koskaan sellasta "incognito (suom. anonyymi, tuntematon)" fiilistä treenatessa? Sellasta, että haluut olla vaan omissa oloissasi ja tehdä oman treenisi ilman, että kukaan edes moikkaa sulle. Mulla meinaan on tässä muutaman kerran ollut ja silloin mä vedän päälle mun ainoan hupullisen reenipaidan ja mulle tulee heti sellanen muista eristäytynyt-fiilis :)

#SaaHymyilläMuttaNäinSeVaanMenee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti