19. huhtikuuta 2013

9 viikkoa

Ensinnäkin pahoittelut, että on tämä blogin päivittäminen hieman jäänyt viime aikoina. Sain jo muutamia huolestuneita kyselyitä mitä on mahdollisesti tapahtunut ja syy on yksinkertaisuudessaan siinä, että päivässä ei vaan ole tunnit eikä energia riittänyt kirjoittamiseen. Treenaaminen on siitä huolimatta jatkunut ja siinäkin on yksi syy radiohiljaisuuteen kun tuntui, että kirjoitukset alkoi toistamaan samaa kaavaa kerta toisensa jälkeen enkä saanut niihin oikein mitään uutta.

Kuten sanottu treenaaminen on siltikin jatkunut ja parhaimmillaan olen iskenyt luuni salille 5 kertaa viikon aikana. Oon yrittänyt päästä salille vähintään sen 3 kertaa viikossa, 4 kertaa on aika normaali määrä ja 5 on mun päiväaikatauluilla jo saavutus :) Plus, että nyt kun tiet on jo suurimmaksi osaksi sulia ja hiekat saa hyvää vauhtia kyytiä niin viikon aikana tulee käytyä muutaman kerran myös lenkillä.

Ruuan kanssa mulla on ollut nyt hieman ongelmia. Satuin tuossa yhtenä päivänä laskemaan sen hetkisen kalorimäärän ja lukemat näytti alle 1200 kcal/pvä! Ei ihme ettei salilla tehot enää riittänyt. Mikon kanssa jutellessa Mikko määräsi nostamaan määrän 2400 kcal/pvä, mutta jotenkin tuo määrä kuulostaa hieman liian suurelta ja rehellisesti sanottuna kauhistuttaa, joten jätin määrän 2000 kcal/pvä (josta tietenkin tuli Mikolta sanomista), mutta kun jo tuon 2000 kcalorin täyttäminen meinaa tuottaa vaikeuksia päivän aikana... ja niinpä olenkin nyt pyytänyt apua tuon ruuan kanssa kun en mä kuitenkaan halua rikkoa mun kroppaa (aineenvaihdunnan hidastuminen, kilpirauhasongelmia ja lihasmassan kehityksen pysähtyminen vain muutamia mainitakseni...)

Ja sitten pääsemmekin otsikkoon :) Huomasin tänään, että mun reissuun (josta enemmän täällä) on tasan 9 viikkoa! Senpä takia mä polkasin tänään käyntiin 9 viikon tiukan dieetti- ja treenijakson, jonka aikana ei löysäillä eikä lipsuta sivuraiteille, jotta reissussa olen sitten vieläkin paremmassa kunnossa ja voin huoletta ottaa aurinkoa Santa Monican ja Laguna Beachin rannoilla :) 9 viikon päästä olen juuri tähän aikaan laskeutumassa Amerikan maaperälle koneen vaihtoa varten, jonka jälkeen on edessä vielä reilu 4 tunnin lento määränpäähän, Losiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti