29. huhtikuuta 2013

Se liikkuu taas!

Se oli maanantai jälleen ja mun tapauksessa maanantaiaamu tarkoittaa punnituspäivää. Palataanpa ensin viime viikkoon, jonka rehellisesti sanottuna pelkäsin tulevan kummittelemaan vaa'alle. Kaloreita tuli meinaan tankattua, mutta ei ihan niin terveelliseen tapaan kuin pitäisi... vaikka ruokailut menikin niinkuin piti niin sen lisäksi viikolla tuli nautittua yksi jos toinenkin siideri ja käytiinpä me kerran grillilläkin, jossa vetäsin kitusiini grillilautasen kaikkine ranskalaisineen ja makkaroineen. Jep, luit aivan oikein! Pakko sanoa, että goodness gracious kun moista ei ole syönyt lähes vuoteen niin se maistu kyllä hyvälle, mutta jälkeenpäin takaraivossa oli tunne, että jos mikään muu ei palaa kummittelemaan niin ainakin tuo grillisafka sen tekee!

Mun paino on junnannut aikalailla samoissa lukemissa jo muutaman viikon, ollen välillä plus miinus nollaa, välillä muutama satagrammaa miinusta. Plussaa ei onneksi ole tullut kertaakaan *tässä vaiheessa pakko koputtaa puuta*. Junnaaminen johtui mitä ilmeisemmin siitä, että kroppa oli tottunut liikaa nykyiseen ja tästä syystä aineenvaihdunta pysähtynyt. Ei sinänsä haitannut, sillä ainakin olen saanut hieman tuntumaa siihen kuinka paljon mä voin syödä kulutukseen nähden, jotta paino pysyy siltikin aisoissa. Ja sitten siihen tähän aamuun... Mä päätin ottaa vastaan sen mitä annetaan, sillä itsepähän olin sen aiheuttanut ja kuinkas siinä kävikään!


-1,6kg viikossa! Olin pudota pyrstölleni! Vaikkei mun metodit ollutkaan "by the book" niin kroppa oli siltikin saanut lisäboostia ja aineenvaihdunta oli jälleen lähtenyt liikkeelle. En tosin suosittele kokeiltavaksi ja omalla kohdallakin tämä jää kyllä kertaluontoiseksi ja kohta koittavan tankkauspäivän aion toteuttaa hieman terveellisimmillä tavoilla. Arvatkaa muuten kuinka mun tekee mieli Ben & Jerry's jäätelöä, mutta sen herkun mä olen luvannut itselleni vasta reissun päällä (8 viikkoa!) jo senkin takia, että Atlantin toisella puolen kyseiset jäätelöt maksaa neljäsosan Suomen hinnoista.

Salilla reenit sujuu hyvin. Meneillään on kevyempi viikko kunnes ensi maanantaista, systeriäni lainatakseni laitetaan "räkää nyrkkiin", nostetaan painoja ja annetaan taas palaa täysillä.




Vaikkei kuvasta näykään niin kyllä sitä habaa alkaa jo hieman olemaan... Jätin sen tarkoituksella hihan alle piiloon sillä eihän keskeneräistä työtä saa näyttää eikä arvioida ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti