21. tammikuuta 2014

Hengissä ollaan ja hyvin menee

Ei hyvää päivää mihin tunnit vuorokaudessa oikein häviää? 24h on nähtävästi liian vähän mulle, jotta mä saisin kaiken haluamani tehtyä. Senpä takia bloginkin päivittäminen on jäänyt ja jäänyt, mutta nyt päätin, että pakko istua alas ja pistää kirjottaen.


Aloitetaanpa ensin treeneistä, jotka on taas alkanut sujua paremmin kuin hyvin. Mä pyrin käymään salilla 3-5 kertaa viikossa ja kun flow on parhaimmillaan niin 5 kertaa menee kuin huomaamatta. Oon myöskin huomannut, että illalla treenaaminen sopii mulle parhaiten, joten useasti suuntaankin salille iltasella työpäivän päätteeksi. Moni on ihmetellyt, että miten mä jaksan vielä reilun tunnin treenaamisen 8-tunnin työvuoron päälle, mutta niin mä vaan jaksan :)



Kellon ollessa puolen yön mä saatan olla valmis tai vasta aloittamassa treeniä. Ei todellakaan pelkoa, että salilla olisi ruuhkaa :)

Perjantaina Lahessa piipahtanut Jutta On The Road-luento saa oman kirjoituksensa, joten hypätään lauantaihin, jolloin suuntana oli Helsinki ja Matka 2014-messut. Mua on aina kiinnostanut Karibian risteilyt (jopa salaa mielessä miettinyt moiselle töihin lähtöä) ja kun messuilta löytyi Karibian risteily-osasto minähän olin aivan haltioissani :) Ihan huippua oli kun yhdellä esittelijällä oli jopa esitellä laivan hytti, joka painii aivan eri sarjassa kuin nämä meidän Ruotsin laivojen hytit :)


Mark my word, joku päivä mua vielä kutsuu Miami-Meksiko-Caymansaaret-Bahamas :)

Toinen osasto, joka mua kiinnosti oli tottakai Amerikka, joka kuitenkin oli pienoinen pettymys. En tiedä mitä kuvittelin löytäväni, mutta mä en saanut osasto juurikaan mitään irti lukuunottamatta yhtä Discover America-esitettä, joka sekin tarjoaa enemmän Amerikkaa kuin koko osasto yhteensä.


Amerikasta puheenollen mun seuraava matkakohde iski tässä yhtenä päivänä kuin salama kirkkaalta taivaalta ja tuo paikkahan on...


Kyllä, keväällä 2015 mä lähden toistamiseen Vegasiin! Vegasissa on showta ja konsertteja jokaiseen lähtöön ja nyt myös Britney Spears aloitti 2 vuoden show-rupeaman Planet Hollywood-hotellissa. Viime Vegas-reissu kesti vain 3 päivää, joten paljon jäi vielä näkemättä, plus siihen Britneyn Piece Of Me-show... Se on vain yksinkertaisesti mentävä.


Sunnuntai-iltana oli jotakuinkin -15 astetta pakkasta, mutta päätin siltikin lähteä aerobiselle lenkille. Eihän se muuta vaadi kuin tarpeeksi vaatetusta.



Aikoinaan H&M:ltä tilatut, nimenomaan talvikäyttöön tilatut juoksutrikoot piti kyllä kylmän ulkopuolella, mutta takki ei kyllä ole näille ilmoille tarkoitettu, mutta halusin siltikin pistää sen päälle sen heijastinominaisuuden takia... tungin sitten vain tarpeeksi monta paitaa alle... pakko myöntää siltikin hieman käsiä paleli, mutta tulipa siltikin reilu puoli tuntia jolkoteltua.

Ei kai tässä tällä erää muuta... Yritän huomenna keretä kirjoittaa Jutan luennosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti