27. tammikuuta 2014

Minä sydän protskupannari

Mä oon jo muutamaan otteeseen mun henk. koht. Facebookissa hehkuttanut protsku"pannaria", joka tässä sai aivan uusia ulottuvuuksia. Ennenhän mä tein pannulla, mutta kerran kun kokeilin uunissa oon pysynyt siinä valmistustavassa.


2 banaania, 3 kananmunaa, 2 valkuaista ja hieman protskujauhetta sekaan jos haluaa. Mulla on suklaanmakuista ja se antaa kyllä pannarille kivan lisän :) 200 astetta ja 20min. Lämpimän pannarin päälle rahkaa ja marjoja, huisin hyvää!!


Jalat ja takalisto alkaa saamaan jo näkyvää tulosta, sillä olen jo muutamalta ihmiseltä saanut kuulla niistä. Hyvä hyvä ja ei kun lisää treeniä!

Ps. Bongaa kuvasta jotain mitä siinä ei pitäisi olla ;D Juu, ne on ne uudet rakkauspakkaus-BB-reenihousut hopeisilla koristuksilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti