13. elokuuta 2014

Ja niin se arki alkoi

Paluu arkeen on tapahtunut aika vauhdikkaasti; töissä on saanut pistää tossua toisen eteen ihan kivasti, jopa siinä määrin, että muutama vapaapäiväkin vaihtui työpäiviksi, ruokarasiat kulkee mukana joka paikkaan ja rahka is my best friend :)


Reenitkin alkanut kulkee ihan kiitettävästi ja vihdoinkin saanut taas lisättyä painoja. Eniten mua rehellisesti sanottuna v*tutti jalkaprässi ja paljon mä otin siinä takapakkia olleiden ja menneiden taukojen takia. Viime jalkatreenissä päätin sitten latoa lisää painoja ja hyvinhän tuo meni. Ehkä mä ens kerralla pääsen jo ylittämään sen joskus aikoinaan saavutetun leokomäärän :)


Nyt onkin sitten jalat ja takalisto särki.



... Ja samalla kun jalat ja takalisto huutaa hoosiannaa niin nyt alkaa huutaa myös vatsat, jotka sai osansa tänään.... Heti sen jälkeen kun olin siivonnut reenikassiin levähtäneet protskujauhot! D'oh!
#sitäolikaikkialla!


"Odota, pakko saada toi painopakka kuvaan
kun sehän loppuu kohta kesken!
" :)




Mä oon niin ihastunut noihin TRX-liinoihin ja ne onkin mukana lähestulkoon jokaisessa treenissä. Suosittelen kyllä opettelemaan ja treenaamaan myös niillä jos on vaan mahdollisuus! Mä tässä harkitsen jo jopa kotiin omien hankkimista :)


Ota jo se kuva! Mä en jaksa enää! :D

Koska kädet on ainoa vielä täysin toimiva ruumiinosa tässä kropassa suunnittelin pistäväni nekin hetkellisesti rikki huomenna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti