28. elokuuta 2014

JippiKayJei

Lauantai tuli ja meni ja kuten varmasti olette lukeneet Cheekin Stadionkonsertteja on vain kehuttu. Se oli juurikin sitä, aivan huikeeta! Multa kysyttiin, että oliko joku kohta tai biisi ylitse muiden, joka jäi mieleen... Ei, sillä se koko kokonaisuus oli vaan täydellisesti purkitettu. Well done Team Cheek! :)


Täytyy myöntää, että vaikka mä halusinkin ajoissa jonottaa (kaveri ei ollut ihan samaa mieltä, mutta suostui mun takia :D #tosiystävä) niin ensi alkuun mullakin saattoi olla tunne, että ummm kuulutaankohan me ihan tähän joukkoon...


Kaikki hyvin vaikka satoikin!



Ekassa rivissä! "Se on helppoa kun sen osaa" totesi kaveri :)






Viimeiset reilun puolen tunnin ajan tulikin sitten vettä ihan kiitettävästi ja kiitos sen mä olen nyt flunssassa. Jäi siinä jatkobileetkin väliin kun stadionilta poistuessa olin sisuskaluja myöten läpimärkä ja fiilis oli jokseenkin väsynyt... mutta onnellinen ja yhtä mahtavaa elämystä rikkaampi :)



#SäTsiigaatVoittajaa :)

2 kommenttia:

  1. Juu sua kuvattiin usein isolle screenille, tunnistin:) Hyvä keikka oli kyllä ja flunssa iski täälläkin vesisateen takia.

    T: Tyttö Lahest

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa :) Siinä oli kyllä koko keikan ajan kameramies meidän edessä, mutta en minä muistanut/kerennyt katsoa niitä screenejä :)

      Poista