2. elokuuta 2014

Kesäloma

Se alkaa allekirjoittaneen kesäloma olemaan paketissa ja maanantaista olisi taas aika palata arkeen. No, niin hullulta kuin se saattaa kuulostaakin niin mä oon kylläkin jo valmista palaamaan töihin, sillä se tuo mukanaan taas rutiinit ja kurin ja loppuu tää lorvailu mitä tässä on nyt tullut harrastettua viimeiset 4 viikkoa. Blogiakaan ei ole tullut päivitettyä kun enpä sähköpostin tsekkaamista enempää ole läppäriä avannut.

... Mutta kesäloma on kyllä ollut jees, sää on ollut mitä parhain ja mä oon vaan nauttinut :)

#aikalaillatäydellinenkesäloma

Loma alkoi mun synttäri/lomanalkajaisillalla... Mä niin rakastuin tohon Bailey's juustokakkuun, jonka ohje löytyy täältä.

Salilla oltiin myöskin kesälomatunnelmissa. Miss V:n tekemän, aivan järjettömän hyvältä maistuvan proteiiniporkkanakakun ohje löytyy täältä.

Aurinkoa ja lämmintä on riittänyt, joten sitä on myöskin oltu biitsillä ja muutenkin ulkona.

Laatuaikaa rakkaan kaverin kanssa Tampereella.



Syöty ja ehkä vähän juotukin hyvin :)



No ei koko loma ole mennyt ihan vaan oleskeluksi vaan on sitä treenaamassakin käyty, edelleenkin sen 3-5 kertaa viikossa, vaikkakin näillä helteillä treenaaminen on kyllä ollut aika mielipuolista touhua.



#soijaapuskee #pikkasenonollutlämmin #hikilammikkoympärillä

If you still look cute at the end of your workout you didn't train hard enough ;)

No mutta maanantaista koittaa tosiaan arki ja se tietää sitten duunia, treeniä, grammatarkkoja ruokia ja unta.... Plus yksi Cheekin Stadionkeikka Helsingissä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti