13. elokuuta 2013

Hengissä ollaan

Miten sitä onkin ollut niin saamaton tän blogin päivittämisen kanssa viime aikoina. Monena iltana on ollut päivitys mielessä, että "pitäs... pitäs...", mutta sitten on kuitenkin kello alkanut olemaan jo niin paljon, että edessä on ollut vaan seuraavan päivän ruokien pakkaus ja untenmaille. Nytkin kello alkaa riipimään jo puolta yötä ja aamulla olisi aikainen herätys salille ennen työvuoron alkua, mutta päätin uhmata Nukkumattia ja pistää tarinaksi... edes sen verran kertoakseni, että hengissä ollaan :)

Mun painonpudotusurakka alkaa olla takanapäin ja BMI-laskurin mukaan mä olen nyt normaalipainon mitoissa. Hitto, ei tuu ihan juuri tältä istumalta mieleen mikähän vuosi mahtoi olla kyseessä kun mä olen viimeksi ollut normaalipainoinen! Nyt alkaakin sitten se vaikein osuus... saavutetun painon ylläpitäminen. Entiseen ei ole paluuta!

Treenit luistaa. Tosin oon hieman potenut huonoa omaatuntoa kun oon aamulla jäänyt nukkumaan sen sijaan, että tarkoituksena oli mennä salille. Tosin muutamat illat töissä on ollut sen verran haipakkaa, että on pakko ollut ottaa hieman lepoa, jotta jaksaa taas. Vapaapäivinä olen kyllä aina suunnistanut salille.


Voitin tässä hetki sitten Gazoz/Loucon Facebook-sivulla lahjakortin ja voi poijjat miten onnelliseksi se mut tekikään... Treenihousuja mulla on jo riittämiin asti, mutta toppeja tarvitsen lisää, joten lahjakortilla ajattelin ostaa uuden Better Bodiesin topin... kun osaisi vaan päättää millaisen! :) Joko olette muuten käynyt tsekkaamassa uuden Gazoz-Louco-myymälän Tampereella? Itse tässä odottelen sopivaa ajankohtaa, jotta pääsen käymään Treella.

Reilun parin viikon päästä on muuten Fitness Expo täällä Lahessa, onkos sinne tulossa ketään sieltä ruudun toiselta puolelta? Itse olen menossa paikan päälle ainakin lauantaina, luultavasti sunnuntainakin... ja tuli tässä mieleen, että olisi kiva tavata muita treenaajia/treenibloggaajia! Pistäkääs ilmoittaen, jos mielenkiinto heräsi... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti