16. elokuuta 2013

Jääkaapin täydennys

Jääkaappi alkoi olemaan aikalailla tyhjä, joten se oli suunnattava kauppaan. Niin ja kassajonoista päätellen monen muunkin jääkaappi oli samassa jamassa kun mun. Mä oon monesti todennut, että tää mun valitsema "fitlife" ajaa mut vielä konkurssiin eikä se taaskaan kauaksi jäänyt. Terveellisesti eläminen ei ole halpaa!


Mä asun yksin ja mä saan kulumaan kauppaan yhdellä kertaa yli 80e! Kuinka paljon halvempaa, helppoudesta puhumattakaan olisikaan ostaa purkki/valmis/einesruokaa, mutta ei kiitos kuitenkaan...



Kalleinta on aina liha/kana/kala ostokset, mutta esimerkiksi lihaa mä ostan kerralla aina enemmän. Hieman pistää hymyilyttää kun mun ostoskärryyn lähtee aina mukaan naudan suikaleita perhepaketissa, mutta sitä mä syönkin sitten viikonpäivät, että eipähän tarvitse heti olla ostamassa lisää. Kanan kanssa mä pidin hetken taukoa, vaikka siitä tykkäänkin niin se vaan alkoi tökkimään. Syynä voi tosin olla sekin, että jostain kumman syystä mä sain aina palohälyttimen soimaan kun paistoin kanafileitä pannulla... Juu'u tiedetään ei musta mitään master cheffiä saa tekemälläkään ja Sara La Fountain saa pitää esiliinansa! :) Kalassa mä oon suosinut kylmäsavustettuja kirjolohifileitä, mutta nyt päätin ensimmäistä kertaa kokeilla alaskanseitiä vaihtelun vuoksi.


Ja kun päivässä menee 2 purkkia rahkaa niin sitäkin tuli taas napattua muutamaksi päiväksi eteenpäin ja koska tosiaan rahaa ruokaan kuuluu ihan kiitettäväsi niin tuollaset -50% tarrat on aina positiivinen yllätys, vaikkei se olekaan juuri sitä rahkaa mitä mä syön...


Mun jääkaappi ei todellakaan ole mitään perhemallia, joten se on aina oma lukunsa, että saa kaikki kylmään mentävät ruuat sinne mahtumaan :)

Ja sitten treeneihin ja viimesimpään, joka oli jalat, vatsat ja pakarat.




Hirveesti ei siinä tullut kuvia napsittua kun enemmänkin keskityttiin treenaamiseen Marin kanssa. Loppuajasta alkoi kyllä jalat olemaan jo niin loppuun raiskattu ajettu, että hyvä kun pystyssä pysyi. I ♥ legdays!

Mulla piti olla viikonloppuvapaa, mutta meenkin sitten lauantai-illaksi töihin, joten tämän perjantai-illan mä vietän kotosalla chillaillen... Mukavaa viikonoppua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti