27. marraskuuta 2013

Kuka Muu Muka

Maanantai, herätyskello soi 6:30... Aamupuuro kitusiin ja sitten lämpimät vaatteet päälle. 7:20 mä olin jo jonottamassa yhden Lippupalvelupisteen ulkopuolella Cheekin stadionkonsertin lippuja.


Kaveri laittoi ennen ysiä viestiä, että Lippupalvelun nettisivut on jumissa ja jonotusaika on 30-60min. Jos mulla on vaihtoehtoja niin en todellakaan jää netin varaan vaan suosin perinteistä jonottamista, onhan siinä oma fiiliksensä :) Hei eka jonossa ja Golden Circle-liput kädessä aikalailla 9:01! :)


Jaa ei ketään Cheekki kiinnosta vai?!?

Myöhemmin päivällä oli taas aika maata puolituntinen hieronnassa. Siinä missä ensimmäisellä kerralla, viikko sitten mä olin nähdä tähtiä niin tällä kertaa se oli jo pikkasen kivuttomampaa. Joskaan ei siihen pöydälle nukahtamaan olisi päässyt, vaikka väsyttikin aikalailla, sen verran selässä on vielä jumitusta ja tietyt lihakset vaan muljahteli. Tekemistä siis vielä on.

Se oli jälleen hyvä maanantai siis ja niinhän siinä kävi, että 10 uutisten aikaan mä olin valmista untenmaille.

Tää tiistai taasen on ollut aikamoista "tervan juomista" ja tuntuu ettei tänään ole mikään mennyt niinku Strömsössä. FAIL koko päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti