6. marraskuuta 2013

Itsekuri? Jotain syötävää?

Viikonloppu oli ja meni. Tulipa pistettyä sitten oikein ranttaliksi. Kävin muun muuassa Hesburgerissa syömässä, jota mä en ole tehnyt yli vuoteen.. nooh nyt ei sitten tarvitsekaan mennä taas seuraavaan vuoteen. Muutenkin syömiset on viime aikoina ollut hieman hukassa etten sanoisi. Hellou, missä on mun itsekuri!?! Sekin on hukassa. Mä huomaan joka ilta sanovani, että "huomisesta lähtien mä skarppaan!" ja kuinkas siinä sitten käykään. Omatunto soimaa joka päivä ja olo on luuserimainen. Mä tiedän, että mulla on helkkarinmoinen itsekuri ja mä pystyn vastustaa kiusauksia, mutta miten se draivi onkin nyt niin vaikeeta saada taas päällensä?!

Muistan lukeneeni jostain, että tää vuodenaika ja pimeys voi tuoda joillekin ihmisille hiilarihimot eli energiapitoisten, hiilareita sisältävien ruokien himo kasvaa. Meikäläisen kohdalla ainakin makeannälkä paukkuu tällä hetkellä aivan huippulukemissa! Kauan tätä oikein kestää? Kotona makeannälkä ja hiilarihimot on helposti tainnutettavissa kun kaapeissa ei yksinkertaisesti ole mitään ylimääräistä, mutta auta armias töissä, aargh. Kaikki liian helposti käsien ulottuvilla ja tällä hetkellä kadoksissa oleva itsekuri ei ole hyvä yhdistelmä.


Salilla mä en ole päässyt nyt käymään viikkoon, jos ei lasketa piipahdusta perjantaina hotellin kuntosalilla. Ei se mikään kummoinen ollut, mutta pääsinpähän hetkeksi tekemään edes jotain -> juoksemaan matolla, askelkyykkyjä sekä treenaamaan hieman hauiksia ja ojentajia. Salilla käymisestä on tullut niin jo tapa, että nyt kun ollut paussia niin olo on entistä enemmän luuserimainen ja tuntuu, että jo saavutetut lihakset katoaa tunti tunnilta...

Ei varmaan tarvitse kertoa, että I hate myself at the moment! Mä niin tarvitsisin taas kunnon boostauksen ja jonkun 'porkkanan nenän eteen', jotta saisi taas siitä itsekuristakin kiinni. Olisiko ideoita?

1 kommentti:

  1. Kokeile salin sijaan tehdä hetki jotain muuta, vaihtelua. Mulla tyssäs toi sali taas niin nopeesti just motivaation puutteeseen. Sit tilasin Tapoutin :D Ruokailu motivaatioon ei löydy mitään vinkkejä, nimimerkillä pellillinen pullaa eilen alas kurkusta ...

    VastaaPoista