22. marraskuuta 2013

Tähtiä ja selkäongelmia

Ensin hieman muuta elämää-kirjoitusta :)

Mä oon niin jouluihminen, joten kun eräässä lahtelaisessa kauppakeskuksessa oli viime sunnuntaina joulunavaus niin sinnehän mä suuntasin heti työvuoron jälkeen. Mä muutenkin tykkään kierrellä (vaate)kaupoissa vaikken mitään olisi ostamassakaan, plus siihen kun vielä lisätään se joulufiilis...


Paikalla oli myös Joulupukki, mutta jänistin enkä uskaltanut mennä istumaan Pukin syliin vaikka mulla olisi kyllä ollut muutama joululahjatoive ja muutenkin ehkä ne lapset iPhone-toiveineen oli kuitenkin etusijalla niin mä tyydyin vaan jutustelemaan Joulumuorin kanssa :)


Mä voin kirjoittaa Joulupukille perinteisen lahjatoivekirjeen ja viedä sen äitin(!) ikkunalaudalle tonttujen toimitettavaksi Joulupukille ;)

Mun on tässä jo jonkin aikaa pitänyt ja pitänyt varata hieronta-aika. Systerikin on muistanut mainita asiasta säännöllisin väliajoin. Kaverini suositteli erästä miespuolista hierojaa, johon otin sitten yhteyttä, sillä niska ja hartiat alkoi olla jo siinä jamassa, että kohta ne ei olisi enää pelastettavissa. Ammatin varjopuolia. 30min hieronta-ajan sainkin maanantaille ja voi goodness gracious! Rehellisesti sanottuna mä en anna enää yhdenkään kaverin "hieroa", sillä kyllä ammattilainen on aina ammattilainen! En nyt muista tarkkoja lihaksia ja sen sellaisia, joita se hierojakin mainitsi olevan jumissa, mutta muutamaan otteeseen mä olin kyllä nähdä tähtiä, mutta nou hätä niska ja hartiat on kuulemma vielä pelastettavissa :) Myöhemmin illalla koko yläselkä olikin sitten todella hellänä ja kosketusarka, mutta eikös sitä sanota, että se mikä ei tapa vahvistaa. Ensi maanantaina uusintakierros, yikes... Ensin tuo alue kondikseen ja sitten muu kroppa käsittelyyn.

Treenaaminen on ottanut taas uutta tuulta alleen :) Jalka/takalistotreeni on edelleenkin mun suosikki ja saan kyllä aina sellasen poltteen, että muutamina seuraavina päivinä tietää tehneensä kun esim. se vessanpöntölle istuminen vaatisi käsituet :D Selkätreeni on taasen mun "ongelma". Siinä missä jalkoihin mä saan näkyvää tulosta niin selkään en. Helkkari. Muutaman kerran jo miettinyt ja kysellytkin jotain 'proompaa' ihmistä tsekkaamaan selkätreenin mun kanssa, että missä mahtaa mättää... Kunnes tänään olin Marin kanssa tekemässä selkää. Mari treenaa edelleenkin Fitfarmin LITE-ohjelman mukaan ja Marilta sainkin hyviä vinkkejä ja uusia liikkeitä selkätreeniin ja nyt selässä on sellanen tuntuma, että osumat on mennyt perille asti. Ehkä mä saan selkäänkin tulosta vuoteen 2020 mennessä?! :D

Aijjuu sen lisäksi, että maanantaina meen uudestaan hierojalle niin...



... kyllä, maanantaiaamuna on tiedossa hieman jonottamista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti