4. huhtikuuta 2014

Dieetin alkumetrit

Dieettiä on nyt menty ensimmäiset 4 päivää ja so far so good. Yhden pienimuotoisen ongelman olen tosin tässä ensimmäisten päivien aikana huomannut: ruokamäärä on aika järjetön. Mä en todellakaan ole tottunut moisiin määriin, kuten esimerkiksi päivällisellä 150g jauhelihaa (+ muu mukaan kuuluva) ja välistä tuntuu, että grammakin enemmän niin mun maha ratkeaisi liitoksistaan. Ruokaa 2400 kalorin edestä päivässä on siis mulle paljon!

Mielenkiintoista on myöskin ollut huomata miten pää on lähtenyt hyvin dieetin mukaan ja itsekuri on löytynyt jälleen kuin itsestään. Töissä houkutuksia riittää vaikka muille jakaa, mutta näemmä kun on selkeä syy miksi sitä keksiä, karkkia tai siivua porkkanapiirakkaa ei voi syödä niin eipä sitä silloin tule syötyäkään. Eipä itsekuri kyllä ollut mulle ongelma silloinkaan kun mä painoa tiputin.

Siinä missä ruokailut toimii niin treenit on ottanut vähän takapakkia, sillä yläkropan treenaaminen on tällä hetkellä lähestulkoon kokonaan poissa pelistä. Oikean lavan alueen lihas/lihakset on totaalisesti jumissa... aah-näitä-ihania-ammatin-varjopuolia. Pysyäkseen kondiksessa mun yläselkä/hartiat/niska tarvitsee hierontaa melkeinpä sen kerran viikossa ja nyt kun en ole päässyt muutamaan viikkoon hierontaan niin tässä ollaan. Itkuhan tässä melkein tulee kun flow on parhaimmillaan niin sitten tulee tollanen "pikku" este. Noh onneksi jalka/pakaratreenit sentään sujuu, prässissäkin oli tänään kiekkoja 150kg edestä ja treenin jälkeen oli hitokseen hyvä fiilis... ja jumalaton nälkä! :D

Nyt on alettava valmistautumaan untenmaille ja henkisesti valmistautumaan huomenna starttaavaan 8 päivän työputkeen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti