24. huhtikuuta 2014

Ruokkiminen kielletty

Tiedättekö sen tunteen kun on nälkä ja sitten väsyttää ja v*tuttaa? Se on elämää miinuskaloreilla. Noh palataanpa ensin niihin plussakaloreihin, joka ei nyt mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Musta tuntui, että mä en mitään muuta tehnytkään kuin olin vaan lappamassa ruokaa kitusiin ja välistä olo oli kuin plussapallolla ja mikä oli lopputulos: mun paino tippui! Aineenvaihdunta lähti siis liiankin hyvin liikkeelle. Eipä huoleta, sillä mä en ole ennen ollut plussakaloreilla ja nytkin vain kokeilin lähinnä mielenkiinnosta. Ensi kerralla olen sitten hieman viisaampi ja esimerkiksi pysyn plussan puolella hieman kauemmin. Nyt en "uskaltanut" olla niin kauaa, sillä kun olen vasta päässyt tavoitepainoon ja pysynyt siinä niin plussat ja painonnousu saattoi ehkä hieman pelottaa mieltä.

Mutta nyt... miinuskaloreita olen nyt mennyt kolmatta päivää ja tuntuu, että mielessä ei muuta olekaan kuin ruoka, ruoka ja vielä kerran ruoka. Sen, että olen yhden päivän aterioista syönyt niin alan jo miettimään ja laskemaan, että milloin saan syödä seuraavan kerran. Aamulla taisin tehdä maailmanennätyksen aamupuuron keitossa ja toisen ennätyksen sen syömisessä kun oli niin jäätävä nälkä. Onneksi aiemminkin miinuskaloreilla eläneenä tiedän, että kyllä se tästä vielä helpommaksi muuttuu kun kroppa tottuu. Pitää vaan tiukasti pitää tavoitteet mielessä niin ei v*tuta tää 24/7 nälkä, ainakaan ihan joka minuutti.

Seuraavaan ruokaan on vielä tunti ja tätäkin kirjoitan silmät puoliummessa kun väsyttää niin julmetusti, joten tämä nyt valitettavasti jää lyhyeen, sillä mieli tekee vain kaatua sohvalle. Onneksi mulla on tässä 3 vapaapäivää niin ehkä tää pahin väsymys/v*tutus/ahistus/saamattomuus kerkee mennä ohi ennen seuraavaa duunivuoroa.

Huom! Lauantaina on Tokia-kuntosalilla Avoimet Ovet! Joten Lahtelaiset ja lähiympäristö tutustumaan ihmeessä! Itse meinasin mennä InBody-kehonkoostumusmittaukseen... yikes.. siinä sitten lävähtää totuus oman kropan tämän hetkisestä tilanteesta vasten kasvoja kertaheitolla.


Klikkaamalla kuvat isommiksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti