27. huhtikuuta 2014

Liika on liikaa

No huh huh, mun 3 vapaapäivää oli aikalailla yhtä h*lvettiä, jos ihan rehellisiä ollaan. Miinuskalorit iski sitten todenteolla, sillä kaikki 3 päivää mä olin aivan kuin horroksessa ja niin pirun väsynyt. Jo ihan perus kotiaskareiden tekeminen tuotti vaikeuksia koska tunsin itteni niin voimattomaksi, että päivät meni suurimmaksi osaksi sohvalla maaten.

Lauantaina oli salilla tosiaan avoimet ovet, jonne mä suunnistin jo puoli 10 aikaa aamulla sillä olin ilmoittautunut salilla toimivien PT:den ryhmään, joista ensimmäinen alkoi klo 10. Kukaan muu ei ollut "uskaltautunut" mukaan, joten ainoana osallistujana mä sain PT:den täyden huomion sekä vinkkejä ja opastusta omiin treeneihin. Ensimmäisessä osiossa tehtiin jalkatreeniä: smith, prässi ja mave. Jia, mun suosikkitreeni paitsi, että tällä kertaa se oli varmaankin elämäni pisimmät 40-45min täyttä tuskaa. Mulla ei vaan energiat riittänyt ja ajatukset ei ollut mukana tekemisessä laisinkaan. Siinä missä mulla on esim. prässissä ollut parhaimmillaan 160kg nyt jo reilut 100kg tuntui ylitsepääsemättömältä ja taisin muutamaan kertaan tuskaillakin PT:lle kuinka mä en vaan jaksa. Puolen päivän aikaan mä olin jo aivan rättiväsynyt ja edessä oli vielä toinen osio PT:den kanssa. Ei helkkari tuskastelin minä. Ei tää näin voi jatkua.

Lauantai-ilta olikin sitten aivan hirveä. Tiedän, että ensimmäiset miinuspäivät/viikko on vaikeeta, mutta mulla olo meni niin huonoksi, että olin jo oksentaa. Mä olin valmis syömään vaikka pitsaa, että olisin päässyt eroon siitä heikosta olosta. En kuitenkaan syönyt vaan ensi alkuun tankkasin muutaman paistetun kananmunan, hieman raejuustoa ja banaanin. Ei auttanut vaan myöhemmin oli pakko vielä pistää kitusiin riisiä ja kalkkunaa, jonka jälkeen olokin sitten helpottui - Thank God! Siinä kaverin kanssa keskustellessa todettiin, että 1600 kaloria on mulle aivan liian vähän ja nosto olisi varmastikin enemmän kuin paikallaan. Riisi/kalkkuna tankkauksen jälkeen mä nukuinkin paljon paremmin edelliseen muutaman yöhön verrattuna ja sunnuntain työvuorokin sujui mutkattomasti, kiitos inchin verran isomman ruokamäärän, joka mulla oli pakattuna mukaan. Dieetti ja kropan kiristäminen siis jatkuu, mutta pikkasen suuremmalla kalorimäärällä - jo senkin takia, että jaksan nostaa rautaa salilla, enhän mä nyt halua jo tähän mennessä hankittuja lihaksia kadottaa ;)

Ainoa positiivinen asia päivässä oli InBody-kehonkoostumusmittaus, joka antoi mulle hyviä tuloksia :) Kaikki tulokset oli normaalirajoissa... noh normaalin ylärajoissa, mutta normaalin puolella kuitenkin. Siinä mittauksen tehneen EasyWayn edustajan kanssa jutellessa hän sanoi, että ottaen huomioon mun painonpudotuksen niin mun saamat tulokset on pelkästään hyvää. Sellaisen 5kg voisi tästä kropasta vielä tiputtaa (joka siis mulla onkin työn alla paraikaa), mutta esim. lihasmassaa mulle on kertynyt jo ihan kivasti. Suunta on siis oikea :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti