22. lokakuuta 2013

Kevyempää settiä

Se olisi jälleen uusi viikko alkanut, joka mulla sattuu olemaan treenien osalta kevennetty viikko. Puhtia ja energiaa kyllä riittäisi, mutta jotta treenaaminen olisi nousujohteista on pakko välillä himmata ja ottaa kevyemmin. Jalassa oleva tulehdus vaivaa edelleenkin, mutta onneksi se ei vaikuta muuhun kuin lämmittelyyn, juoksumatto on siis out of question tällä hetkellä, sekä jalkatreeniin. Yläkroppaa oon pystynyt treenaa ihan normaalisti ja lämmittelyt on suoritettu muilla keinoin. Huomenna olisi vuorossa jalkapäivä, mutta tosiaan tuon tulehduksen takia ajatuksissa on tehdä pelkkä takamus/vatsatreeni ja kokeilen kuinka tuo koipi pysyy mukana askel/sumokyykyissä. Prässit ja Smithit kierrän kaukaa.


Työkaverini sanoja lainaten "pirullisen hyvä tulos!" :)

Satuin löytää kaapista treenihousut, joita en muista koskaan käyttäneeni, joten minähän otin ne tänään mukaan ja vedin salille päälle. Tästä aiheesta oon tainnut joskus lukea jonkun toisenkin blogista, mutta mikä siinäkin on, että jos sulla on jalassa jonkun muun väriset housut kuin ne perustylsät mustat ni susta tulee kuin turistinähtävyys ja kaikkien on pakko vähintäänkin kaksi tai kolme kertaa vilkuilla? Ei sillä, mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee mun reenivaatteista, mä ostan ja treenaan juuri sellaisissa, joista mä tykkään ja jotka tuntuu päällä hyvältä on ne sitten mustat, neonpunaiset tai kaksiväriset...


Mutta kyllä olisi niin tehnyt mieli sanoa, että seuraavasta pälyilystä mä velotan 5 euroa... hillitsin kuitenkin itseni ja laitoin vaan musiikin kovemmalle ja jätin moiset kyttääjät sivuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti