1. lokakuuta 2013

Kipeät kintut


Yksi jalkavaivainen täällä hyvää iltaa. Vaikkei se sunnuntain jalkatreeni oikein sujunutkaan niin siltikin jotain osumaa on saatu aikaiseksi, nimittäin jalat ja tarkemmin sanottuna etureidet ja takalisto on varsinkin tänään ollut todella kipeet... jopa niin kipeet, että viime yönä heräsin lähestulkoon joka kerta asentoa vaihtaessa ja piti oikein avustaa siirtämään koipia. Tuollaista ei olekaan ennen tapahtunut. Ja minä kun vielä suunnittelin käveleväni tänään tuonne jonkin matkan päähän kirppikselle, mutta hyvä kun on pakolliset liikkumiset saanut suoritettua...

Nooh kipeistä kintuista huolimatta mä jotenkuten sain itseni tänään talvitakki-ostoksille. Kaikki mun aiemmin omistamat takit kun oli liian isoja (ja nyt jo myyty kirpparilla) ja kaverilta tuli tässä taannoin jopa uhkaus "jos sä ton laitat päälles niin mä en kyllä liiku sun seurassa!" :D Eipä siinä sitten muu auttanut kuin hankkia uusi takki. Onneksi tää uusi takki oli jo aiemmin löydetty ja hyväksi havaittu niin ei tarvinnut kuin kävellä suoraan kyseiseen liikkeeseen ja napata takki kassalle. Jos reilu vuosi sitten joku olisi mulle kertonut, että tänään mä ostan koon 40 ja vieläpä valkoisen talvitakin niin enpä tiedä olisinko itkenyt vai nauranut, mutta niin tänään jokatapauksessa tapahtui :)

Nyt alkaa kroppa ilmoittamaan, että olisi aika pistää illan viimeinen rahka ääntä kohden ja painua nukkumaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti