5. lokakuuta 2013

Vedetään hatusta

Otsikko tarkoittaa, että nyt on tulossa jotain aivan random-tekstiä :) Kunhan tässä aikani kuluksi kirjoitan eräästä asiasta kun ei NukkuMattikaan ole vielä ilmoitellut saapumisestaan... Viime aikoina se jäppinen on tosin tehnyt ohareita vähän turhankin useana yönä, että pikkuhiljaa voi alkaa miettiä, että mihinkäs sitä reklamaatiota voi lähettää?

Ja koska voin vaan kuvitella, että ainaiset "tänään kävin salilla ja treenasin..." postaukset on pitemmän päälle tylsiä... - Sen verran kuitenkin riipaistaan treenejä, että tänään tuli kyllä tehtyä osuva selkä-hauis-ojentajatreeni... Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että ehkä tuo selkä ei olekaan niin iso ongelma kuin mitä oon tähän asti kuvitellut... ja se siitä :)

Asiaan. Mari aloitti Fitfarmin 10 viikon LITE-valmennuksessa, johon minunki oli tarkoitus osallistua, mutta tarkemmin asiaa mietittyäni mä en kokenut sitä tarpeelliseksi juuri nyt. Mulla on toimiva ja hyväksi havaittu ruokavalio sekä treeniohjelma tällä hetkellä. Mari tuossa eilen sitten totesi, että yksi asia, jonka hän on huomannut tämän uuden ruokavalion myötä on kasvava tiskien määrä, koko ajan saa olla tiskaamassa! Ja näinhän se menee... Itse olen huomannut samaisen asian jo kuukausia sitten, mutta enpä ole koskaan asiasta sen enempää kenenkään kanssa keskustellut. Lähinnä kironnut asiaa itsekseni. Olisi tehnyt mieli ottaa kuva mun keittiön valloittaneesta tiskivuoresta mutten sitten kuitenkaan tohtinut... Ja mikä siinä on, että juuri kun on saanut kaikki kattilat, kupit ja puurolautaset tiskattua niin jo siellä on kohta jo uutta tiskiä, sillä usein hyvin usein juuri tiskattuani mä päätän alkaa tekemään protskulettuja tai keittämään seuraavien päivien vihanneksia jne... ja kas näin uusi tiskivuori on saanut alkunsa! Kyllä sitä on monasti miettiny, että omistaisipa astianpesukoneen, mutta ainakin vielä niin kauan ko mä asun tässä kämpässä on tyydyttävä vanhanaikaiseen tiskaamiseen. Joku voisi tässä vaiheessa ihmetellä miksei niitä astioita voi tiskata samantien pois... Just, minä? Juu ei... mä mielummin pakoilen kyseistä toimenpidettä niin kauan kunnes kaapissa ei ole enää yhtään puurolautasta :) Että sellasta tällä kertaa.

Loppuun aivan mahtava treenibiisi... tuli tänään kokeiltua salilla ja toimii!





"Look hot in a bikini... you better work b*tch"

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti