30. lokakuuta 2013

No excuses

Heippatirallaa! :) Mullapas alkoi nyt viiden päivän vapaat ja viikonlopuksi mä vaihdan toisiin maisemiin. Pienimuotoinen pako arjesta tulee kyllä nyt hyvään saumaan ja toivottavasti tekee vain hyvää.

Nilkassa ollut tulehdus alkaa olemaan paranemaan päin ja hyvä niin. Sitä on hoidettu särkylääkkeillä, kylmäpusseilla ja vaihtamalla työkengät, jotka mitä ilmeisemmin osoittautui ongelman aiheuttajaksi.


Mun duunissa jalat on illasta toiseen koetuksella ja kenkien täytyy olla sen mukaiset, unohtamatta jalkojen hellimistä aina silloin tällöin. Seuraava investointi onkin siis uudet, kunnolliset työkengät. Ei sillä, kunnolliset työkengät ne vanhatkin oli, mutta selkeesti jo parhaat päivänsä nähneet.

Jo muutamien viikkojen ajan mun paino on pysyny samoissa lukemissa, mikä sinänsä on hyvä, että oppii energian saannin ja kulutuksen tasapainon ja näin ollen painonhallintaa. Pari kiloa mä oon tässä vielä pyrkinyt karistaa pois, sitten mä oisin tyytyväinen, mutta mikään kiire siihen ei ole... lähtee sitten kun on lähteäkseen. Eilen, maanantaina hyppäsin jälleen vaa'alle ja lukema näytti -800g viikossa eli ei siis enää paljoakaan tiputettavaa! :) Ja ei, hauiksista se ei ole lähtenyt... siitä oon pitänyt huolen :D

Mä en ole oikein koskaan omistanut kunnollisia lenkkivaatteita ja nyt kun ilmat alkaa kylmenemään päätin panostaa vaatetukseen. Niinpä pistin H&M:ltä tilaukseen teknisen takin, josta luin aikoinaan Steffin blogista. Mikä parasta, koko takki on heijastavaa materiaalia. BE SEEN pimeällä! Juoksutrikoissa sen sijaan on lämpöä eristävä sisäpuoli, että kyllä pitäisi tareta. Niin ja vähän lisää heijastinta :) Yksi asia muuten mistä yleensäkin tykkään H&M:n treenihousuissa on takana oleva vetoketjutasku... Sinne mahtuu hyvin puhelin mukaan, joka mulla niin salilla kuin lenkilläkin toimii musasoittimena eikä se hytky edestakaisin kuten se takin taskussa tekee. Samainen tasku löytyy myös näistä trikoista.


Otsikon mukaisesti vaatetus ei siis enää ole tekosyy miksi lenkille ei voi lähteä!

Ai että, huomenna mä saan nukkua just niin pitkään kun huvittaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti