11. toukokuuta 2013

Puhki ja poikki

Lauantai-ilta, kello ei ole vielä edes puoltayötä ja mä oon jo niin valmis nukkumaan. Aurinkoinen vapaapäivä niin minä päätin pitää siivouspäivän. Tarkoitus oli vain pestä ikkunat ja pyyhkiä pölyt... mikä ihanuus omistaa mustia kalusteita, joissa pöly oikein loistaa... mutta kuinkas kävikään. Mä pistinkin koko kämpän ylösalasin, rätin heilumaan oikein urakalla ja kaiken muun lisäksi pesin samalla parvekkeenkin ja raahasin sinne parvekekalusteet. Nyt mulla on puhdas koti ja kesäparveke :)

Sitten toiseen aiheeseen, josta mä oon ihan pähkinöinä (Justin Timberlaken kiertueen lisäksi) meinaan Losin reissulla (johon on muute enää 40 päivää!) mä saan ottaa mun ihka ensimmäisen tatuoinnin! "Saan" tarkoittaa sitä, että vaikka olenkin aikuinen ja päätän omista asioistani niin mä siltikin haluan moisiin asioihin vielä äitin hyväksynnän, jotta mä voin sitten ottaa sen hyvillä mielin :) Mä oon miettinyt ja miettinyt tatskaa jo jonkin aikaa, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi vielä hankkia moista. Idea ja paikkakin ensimmäiseen on vaihtunut muutamaan otteeseen, mutta nyt molemmat on kristallin kirkkaita :) Missä ja millainen se tulee olemaan näette sitten kun se on ihossa kiinni.

Lopuksi hieman reeniaiheista tekstiä. Nyt kun jalat ja hauikset on saatu hyvään vauhtiin on tosiaan aika alkaa tekemään tulosta selälle...


Tästä lähdetään

Nyt mä yritän sinnitellä hereillä CSI New York-jakson verran ja sen jälkeen mä kaadun puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille... Niin ja hyvää äitienpäivää kaikille huomenna! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti