27. toukokuuta 2013

Mahtavaa maanantaireeniä

Vaikka maanantaita yleensä odotetaan kauhulla niin mä oon oppinut tykkäämään maanantaista. Mulla nää maanantait vaan toimii :) Ensinnäkin se on aika hypätä vaa'alle-päivä ja tänään vaaka näytti -500g, johon olen tyytyväinen. Tähän väliin voin paljastaa, että ollakseni normaalipainon rajoissa mulla on pudotettavaa enää 2kg ja sen mä aion saavuttaa ennen reissua. Toisekseen maanantaisin salireenikin yleensä sujuu paremminkin kuin hyvin... niin myös tänään kun kävin tekemässä jälleen jalka/vatsa/pakaratreenin.


Jälleen oli aika nostaa painoja ja nyt smithissä pistetään menee 10kg/pääty (plus tangon paino tietysti) ja vaikka mä ensialkuun omassa pienessä mielessä kuvittelin, että mitähän siitäkin tulee niin kas kas hyvinhän tuon kyykkäämisen ja pohkeet jakso siinä treenata! Mitä nyt vähän tuo vasen etureisi meinaa vihotella, mutta ei niin, että se olisi menoa haitannut... Ja taas pääsemme siihen tosiasiaan, että urheilija ei tervettä päivää näe. Oh blaah.


Lisää reisiä ja pakaroita jalkaprässissä

Etu-ja takareisiä tein myös omissa laitteissaan ja kyllä sai molemmat sellasta osumaa, että ohhoh.


Kyljet


Pakarat sai kyytiä pakarapotkuilla taljassa sekä lantionnostoilla tangon kanssa. P*rseessä on nyt sellanen polte, että hyvä kun istua kykenee...

Vatsoja tein vatsarutistuksina taljassa, perinteiseen tyyliin sekä jalkojennostolla kattoa kohti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti