22. toukokuuta 2013

Se tunne kun...

Tästä postauksesta ei kyllä pitkää tule koska mun pitäisi olla jo kovaa vauhtia menossa nukkumaan. Jäi iltalenkkikin toteuttamatta kun työvuoro hieman venähti...

Pari kuvaa tämän päiväisestä treenistä... Muun muuassa pakarat sai taas kyytiä.




Ruokapostauksia on toivottu ja voinhan mä mun ruokailuista tehdäkin taas erillisen kirjotelman :)


Tuo viimesin Muscle & Fitness - Hers -lehti ilmestyi postiluukusta varmaan jo kuukausi sitten, mutta en vaan ole löytänyt vielä aikaa enkä sopivaa hetkeä lukea sitä...


Tuo mekko, joka on vieläpä kokoa L antaa juurikin sen tunteen minkä takia mä olen herännyt aamusin salille, irvistellyt siellä enemmän ja vähemmän, lähtenyt työvuoron jälkeen lenkille ja vahtinut mitä sitä kitusistaan alas laittaa. Pakko myöntää, että sovittamaan mentäessä en kyllä olisi uskonut, että tuon kanssa vielä kävelisin kassalle, mutta niin siinä vaan kävi. Vegas here I come! :)

Ja nyt NukkuMatin juttusille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti