17. toukokuuta 2013

Unelmista totta

Nyt on fiilis taivaissa, meinaan nyt mulla on paikka ja aika sovittuna mun ensimmäiselle tatuoinnille! :) Paikka on nimeltään Zulu Tattoo Los Angelesissa, josta luin kehuja ja suosituksia ja senpä takia otinkin heihin yhteyttä. Muun muuassa Janet Jackson ja Dennis Rodman, vain muutama mainitakseni on myöskin käynyt ottamassa tatskan samaisessa paikassa. Mä oon edelleenkin aivan pähkinöinä, vaikka tiedän, että kun se varsinainen päivä koittaa, on aika kävellä studioon sisään ja istua hakattavaksi niin mä tuun olemaan niin hermona ja paniikissa, että ei mitään rajaa! Mutta kerrankin mä teen jotain vain ja ainoastaan itselleni, josta mä oon enemmän kuin onnellinen!

Muutenkin matkavalmistelut on hyvällä mallilla. Lennot on ollut plakkarissa jo hyvän aikaa. Molemmat, Las Vegasin ja Losin hotellit on varattu ja systeri käy mulle vaihtaa valuuttaa. Nyt pitää vaan pitää silmällä USD kurssia, jotta osaa iskeä vaihtamaan rahat oikealla hetkellä. Ei varmaan tarvitse sanoa, että odotan tätä reissua kuin kuuta nousevaa...

Tänään mä tein myöskin jotain muuta, joka voisi mennä otsikon mukaiseen "unelmista totta" kategoriaan. Kävin nimittäin ostamassa muutaman tuubitopin (pitäähän sen tatskan sitten saada näkyä heh)... Rehellisesti sanottuna enpä olisi viime kesänä uskonut, että tänä kesänä mä ostaisin itselleni L-koon tuubitoppeja ja vieläpä näyttäisin hyvältä niissä ilman jenkkiksiä ja vatsamakkaraa... Okei no vatsa on vielä keskeneräinen ja paranemisprosessissa viime kesän leikkauksen jäljiltä, mutta kuitenkin... Tää on niin se tunne, jonka takia kannattaa herätä aamusin salille, vahtia syömisiä ja käydä lenkillä... eikä se todellakaan tähän pääty vaan reissun/kesäloman jälkeen mä alan treenaa vielä kovemmin seuraavia mahdollisia unelmia varten :)

Ehkä mä nyt uskallan ja rohkenen sanoa sen "ääneen", että tämä kesä tulee olemaan mun ja niin erilainen kuin mikään aiempi kesä!

Hyvää viikonloppua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti