5. kesäkuuta 2013

50 voipakettia

Pahoittelen, että mun normaali maanantaipostaus hieman venähti tiistain puolelle. Nyt on syytä hymyyn, sillä maanantaina vaaka näytti otsikon mukaisesti -50 voipakettia eli siis -25kg! Painoindeksin mukaan mulla on vielä enää 1,6kg tiputettavaa, jotta mä olen normaalipainon rajoissa! Kuten viime postauksessa mainitsin normaalipainon mä aijon saavuttaa ennen reissua (johon on enää vaivaiset 17 päivää!!) eli hyvältä siis näyttää :) Goodness gracious mä en edes muista milloin viimeksi mä olen ollut normaalipainoinen! Luultavasti joskus kivikaudella...


Tänään tiistaina mä suuntasin kavereiden kanssa biitsille ottaa brunaa ihoon, sillä eihän sitä nyt ihan vitivalkoisena kehtaa reissuun lähteä... Kyllä tuo painonpudotus ja kropan muuttuminen vaan vaikuttaa tuohon itsetuntoon kun kehtasin lyhyissä shortseissa ja bandeaussa rannalle. Pakko sanoa, että tuntuu h*lkkarin hyvälle ja senpä kunniaksi ajattelin tässä illan päätteeksi vielä laittaa uikkarit tilaukseen :)




... Ja huomenna biitsi kutsuu uudestaan :)


Sunnuntaina lenkin jälkeen. Jia! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti