16. kesäkuuta 2013

Grillikausi avattu

Lauantaina oli sen verran kohtuullinen sää eikä satanut, joten päätettiin pikkuveljen ja tämän naisystävän kanssa grillata illalla.


Mä ostin itselleni terveellisempää grillattavaa: maissia, kesäkurpitsaa ja kanaa ilman marinadia. Tarkotuksena oli syödä yksi grillimakkara, sillä eihän kesä nyt ole mitään ilman grillimakkaraa, mutta puolessa välissä viskasin makkaran veljen lautasella, sillä se ei hivellyt mun makuaisteja ei sitten ollenkaan.


No mutta ei se lautanen kuitenkaan täyttynyt pelkästään terveellisemmästä grillattavasta vaan koska en ollut koskaan maistanut grillattuja herkkusieniä ja nyt siihen oli mahdollisuus niin halusin kokeilla... Herkkusieni tosin oli vaan täytetty Koskenlaskija-sulatejuustolla ja päällä oli pekonia... Nooh ehkä mä en kuitenkaan kuole muutamaan siivuun pekonia :)

Niin juu ja koska meidän seurassa oli myös yksi kappale junioreita niin sen kanssa tehtiin jälkiruuaksi lättyjä ja kyllä, söin oikein kaksi koska ne oli niin täydellisen hyviä ja harvinaista herkkua mun ruokailuissa...


Jossain aikaisemmassa elämässä mä olisin varmaan vetänyt safkaa kitusiin niin, että napa paukkuu ja ollut ruokailun jälkeen aivan ähkynä, mutta tämän elämätaparemontin myötä oon oppinut syömään hillitymmin eikä nyt ollut laisinkaan ähkyä saatika huonoa omaatuntoa...

Tänään se olisi jälleen Tokialle tekemään jalka/pakara/vatsatreeni, sillä Marillakin on vuorossa sama treeni, joten me päästään treenaa yhdessä :)

Joko teillä on grillikausi avattu ja millaisilla herkuilla? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti