10. kesäkuuta 2013

Lomalla viimeinkin

...Voin ottaa iisimmin! Mullapa alko tänään tosiaan KESÄLOMA! Juu ja sen kunniaksi vaakakin näytti tänään +500g... Haha, ne on ne lauantai-illan nestepitoiset juomat ja illan päätteeksi nautittu pizza kun olin juhlistamassa kesäloman alkua :D Mutta nou hätä, ne on piakkoin miinustettu. Vaihdoin salikortinkin seuraavan kuukauden ajaksi normaaliin versioon (mulla on normaalisti arkiaamukortti, joka on voimassa ma-pe 6-15) kun totesin, että en minä kesälomalla ala heräämään kukonlaulun aikaan, että kerkeen ensin salille ja sitten biitsille ottaa aurinkoo. Nyt mä voin päivät lojuu auringossa ja illalla sitten treenaamaan :)

Multa on jo muutamaan otteeseen keretty kysymään, että joko alkaa olemaan matkakuumetta? Matkahan lähestyy kovaa vauhtia ja TJ 11 päivää. Yikes! Nyt voin myöntää, että kyllä, nyt alkaa matkakuumetta olemaan... Toi 11 päivää menee hujauksessa! Josta tulikin mieleen, että mun täytyy tehdä ESTA-hakemus (matkustuslupa Jenkkeihin). Oon tässä hieman katsellu Losin ja Vegasin säätä ja tällä hetkellä Losi näyttää päivittäin yli 30 astetta ja Vegasissa mennään jopa yli 40 asteen! Kyllä kelpaa eikä tarvitse hirveesti miettiä millasia vaatteita sitä mukaan pakkaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti