14. kesäkuuta 2013

Sataa sataa ropisee...

Nyt alkaa toi sade kyllä jo tympimään. Onks muilla samoja fiiliksiä? No mutta kohta mä pääsen aurinkoon ja lämpöön, sillä...


Kyllä, tasan viikon päästä tähän aikaan mä oon yläilmoissa matkalla ensin Chicagoon, jossa koneen vaihto Los Angelesiin. Alkaa kyllä jo jännittää ja eilen illallakin meni varmaan hetki jos toinen kun pyörin vaan sängyssä miettien reissua. Mua polttelis jo niin alkaa pakkaamaan, mutta nyt jos mä sen alotan niin mä kerkeen vielä purkaankin laukun moneen otteeseen...

Ja sitten tämän päiväiseen treeniin... Mikäs sen parempaa kuin suunnata salille kun ulkona tuo ilma on tosiaan mitä on. Mä oon tämän viikon tehnyt vähän oman suunnitelman mukaan ja jaon reenit 3 osaan. Tiistaina tein jalat, pakarat ja vatsat, keskiviikkona selkä, hauikset ja ojentajat, torstai oli lepopäivä ja tänään oli vuorossa rinta, olkapäät ja kyljet. Laitoin kylläkin jo Mikolle viestiä, että onko tuo mun 3-osaan jaettu ohjelma mitenkään järjellinen, että voisiko sillä jatkaa vai pitäisikö jotain muuttaa.


Rintaa tuli treenattua penkkipunnerruksella niin tangolla kuin käsipainoilla sekä ristikkäistaljassa.


Olkapäät sai kyytiä vipunostoilla sivuille ja eteen (seisten), Arnold-punnerruksella käsipainoilla sekä vipunostolla sivulle maaten.



Kuvaa ottaessa lisättiin hieman panoksia ja mua "käskettiin" nostaa lantio vielä ylös penkistä ja minähän tein työtä käskettyä...


Kyljet tuli tehtyä ihan perinteiseen tapaan kylkirutistuksilla käsipainon kanssa. Meinaa vaan tosin toi oikea kylki vielä pistää vastaan viime kesän leikkauksen jäljiltä, mutta muuten treeni kulki jälleen kerran hyvin ja ainakin olkapäissä on nyt sellanen polte, että jotain on tullut tehtyä :) Sykemittarikin oli tyytyväinen päivän saldoon.


Nyt pitäisi uhrautua pihalle ja kipasta kaupassa hakemassa ruokaa ja sitten mä taidankin alkaa katselemaan vaatekaappia ja suunnittelemaan mitä sitä ottaisi reissuun mukaan :)

Ja koska mä oon LAHEST niin loppuun Brädin uusin sinkku "Kotona"... mukavaa viikonloppua! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti