11. kesäkuuta 2013

Pienen pieni pala

Olipas outoa olla treenaamassa illalla ja totta puhuen hieman jännitti, että kulkeeko se treeni lainkaan ehtoopuolella kun on tottunut treenaamiseen aamupuuron jälkeen. Turhaan jännitin, sillä kyllähän se kulki ja yläkroppa sai taas hyvin osumaa.


Pahoittelen tärähtänyttä kuvaa, mutta eipä siinä käsitärinässä parempaankaan pystynyt. Alan pikkuhiljaa olemaan ylpeä mun hauiksista... Kuten eräs ihminen yksi päivä kokeiltuaan mun hauista totesi: "J*mankauta, mimmillä alkaa olemaan kunnon pala!" :D Mutta nälkä kasvaa syödessä ja palan kasvatus jatkukoon :)

Mikäs siinä oli treenatessa kun loppuajasta olin salilla aivan yksinäni.


... Ja tähän se yksinolo sitten johti :D




Kuvissa näkyy muuten mun uusimmat reenihousut. Sopii niin salille kuin lenkillekin. Kävin muutaman viikon ajan hiplailemassa housuja H&M:llä kunnes eräänä päivänä mä en enää voinut jättää niitä tankoon ja vein ne kassalle... Oon joutunu viime aikoina hillitsemään uusien reenikuteiden ostoa täältä, sillä suunnitelmissa on ostaa uusia (ihan tarkoituksella monikossa ;D) Jenkeistä, koska A. ne on hieman halvempia siellä ja B. sieltä löytyy malleja, jotka ei koskaan tule Suomeen asti myyntiin.

Meen muuten huomenna tutustumaan toiseen saliin, jossa mun työkaveri käy treenaa. Siitä lisää huomenna. Nyt se on hyvää yötä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti