7. kesäkuuta 2013

Perjantaista päivää

Olipas siinä treeniä kerrakseen! Jalat on jäätävässä tärinämoodissa ja ahteri hellänä. Me like! Eli kyllä se unelmien p*rse alkaa sieltä hiljaa, mutta varmasti löytymään :)

Muutamat on kysellyt, lähinnä tuolla mun henk. koht. Facebookin puolella, että millasta ohjelmaa mä treenaan. Ohjelmahan on tosiaan mun hyvän ystävän miehekkeen eli siis Mikon tekemä ja tänään se näytti seuraavanlaiselta


Nyt tosin oon pyytänyt Mikkoa jakamaan ohjelman 4-jakoiseksi ihan sen takia, että oon alkanut lisäämään enemmän liikkeitä yhtä lihasryhmää kohden ja näin ollen treeniaika salilla alkaa venymään liian pitkäksi. Puolitoista tuntiakin alkaa olemaan jo rajoilla ja muun muuassa voimatasot alkaa laskea.


Ohhoh mikä kalorikulutus tänään! Tosin mä en salilla löysäile vaan treenaan satalasissa.

Mun on pitänyt jo hetken aikaa raidaa (=ratsata) mun vaatekaapit kun ostaa uutta (lue: pienempää) vaatetta niin alkaa tuo tila loppumaan käsiin. Noh eilen sitten päivän päätteeksi otin sen urakakseni ja ihan kiitettävästi sieltä löyty liian isoa ja ei kiitos enää-vaatteita. Kesän jälkeen kutsuu siis kirpputori :)


Kroppa huutaa jo ruokaa, joten sen on lounas kitusiin ja valmistautumaan illaksi töihin...


Ja kun päästiin aiheeseen ruoka niin tähän loppuun voisin laittaa kuvan mun yhdestä ruokaostoksesta.


... Mun huushollissa "perhe" tarkoittaa siis mua yksin :D Mutta onpahan nyt lihaa muutamaksi päiväksi.

Mukavaa viikonloppua! :) Arvatkaa kellä alkaa kesäloma maanantaina!?! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti