27. kesäkuuta 2013

Ihana kamala loma

Terveisiä Los Angelesista! :) Nyt ollaan loman puolessa välissä ja mä oon nauttinut tästä ajasta niin paljon kuin vaan mahdollista. Päivät on pitkiä ja yöunet on jäänyt vähemmälle, kuten viime yönä tuli nukuttua kokonaista 4 tuntia... Tänään on onneksi mahdollisuus saada pidemmät yöunet, sillä jos koko ajan ollaan menossa hassuilla muutaman tunnin yöunilla veto loppuu taatusti jossain vaiheessa.

Vaikka mä kuin suunnittelin syöväni täälläkin suht terveellisesti on se vaan yksinkertaisesti lähes mahdotonta. Aloitetaan siis tähän mennessä olleista ruuista, jotka alkoi lentokoneessa.


Kanapastaa, salaattia, vaaleaa leipää, muutama keksi ja muutama suolakeksi. Tässä vaiheessa vedin kaikki vielä hyvällä omallatunnolla kitusiin...


Myöhemmin pitsaa, viinirypäleitä ja mikä-lie-leivos. Pitsan ja viinirypäleet söin, mutta tuo leivos jäi tsekattuani mitä kaikkea se piti sisällään ... Juu, ei kiitos.

Sitten meidän hotellin aamupalaan. Mä kovasti suunnittelin hakevani ruokakaupasta omat eväät aamupalalle, mutta toisin kävi. Hotellin aamupala vaan on kätevin ja nopein vaihtoehto, mutta ei todellakaan se terveellisin, sillä jenkkiaamupala on aikalailla seuraavanlainen...


Paahtoleipää ja vohveleita mansikkamarmeladilla. Tarjolla ei siis ole minkäänlaista vihreää leivän päälle, kuten pelkäsinkin edellisen reissun perusteella.

Kerran oon joutunut turvautumaan hotellin vieressä olleeseen mäkkiin, mutta silloinkin yritin valita niin terveellisemmän vaihtoehdon kuin vaan mahdollista. Hampparistä jätin kastikkeet pois ja ranskalaisten tilalle otin salaatin.

Las Vegasissa käytiin ensimmäisenä iltana Buffeessa syömässä ja oli aika luksusta kun sai itse valita lukemattomista vaihtoehdoista niitä ruokia mitä halusi syödä...


Siinä siis yksi mun hakemista ruoka-annoksista. Toiset sisälsi kanaa, lihaa ja pastaa. Hah, jälkiruokapöydästä kävin tosin hakemassa porkkanakakkua ja vaikka en aiemmin ollutkaan välittänyt porkkanakakusta niin tuo maistui kyllä aika taivaalliselta!


Eilen ja tänään käytiin rafloissa syömässä, joissa molemmissa oli mulle sopiva vaihtoehto. Ensimmäinen oli "Endless Salad Bar" eli siis suurimmaksi osaksi salaattipainotteinen buffee...


Toinen oli 50-luvun tyylinen diners. Sisään astuessa mä taisin pyöritellä silmiäni, että oh gosh taas on tyydyttävä johonkin kanaburgeriin, mutta ruokalistaa selatessa osui silmiin...



Hallelujah!!

Jälkiruuaksi otin low fat yoghurt-pirtelön, jossa tuli kylläkin tehtyä virhe, sillä nämä kun tunkee täällä kermaa aina pirtelöihin enkä mä tilatessa tajunnu sanoa "without the cream, please"... Nooh virheistä oppii ja seuraavan kerran saatan jopa muistaakin sanoa.

Vettä täällä tulee kyllä juotua enemmän kuin tarpeeksi lämpötilan ollessa koko ajan 30+ tienoilla.

Pakko myöntää, että kroppa kaipaa treenaamista ja vaikka täällä onkin kivaa niin tuskin maltan odottaa salille pääsyä! Tänään kävin hieman urheilemassa hotellin uima-altaalla ja vedin päästä päähän sellasen 20-30min ajan, jonka jälkeen olo oli kyllä hieman helpottuneempi...


Matkalla Vegasiin bongasin pari liikettä, joissa oli pakko pysähtyä käymään :)




Reebokilta lähti mukaan uusi reenitoppi- ja housut sekä uudet salihanskat. Nike oli hieman pettymys, sillä vaikka kauppa oli iso niin valikoimasta ei löytynyt mitään kivaa... mulle, mutta yksi tuliainen sieltä kylläkin tarttui mukaan :)

Nyt mä taidan painua pehkuihin, sillä huomenna on tiedossa jälleen yksi pitkä päivä kun me suunnataan... Disneylandiin! Lopetan siis näihin kahteen kuvaan, joita tulee kyllä ikävä...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti