15. heinäkuuta 2013

Lomakiloja?

Se on maanantai ja mun elämässähän se tarkoittaa punnituspäivää. Kuten edellisessä postauksessa mainitsin saattoi tuossa loman aikana muutama lomakilo kertyä, kiitos esimerkiksi aah-niin-terveellisten Jenkkiaamupalojen sekä saatoinpa lomalla olla viihteellä muutamaankin otteeseen... Ennen vaa'alle menoa päätin, että on se lukema mikä tahansa niin se ei mua lannista vaan se +lukema kyllä karistetaan ajan kanssa pois. Nou hätä siis. Ja mikä se todellisuuus olikaan... tasan sama lukema kuin päivää ennen matkaa! Eli siis ne muutamat pluskilot, jotka näkyi matkan jälkeen vielä tuossa loman aikana oli mitä ilmeisemmin nesteitä sekä lomaturvotusta ja nyt jo muutaman kerran lenkillä käyneenä ja kotioloissa ollessani tarkempi mitä kitusiini oon laittanut on nekin mitä-lie-sitten-olikaan lähteneet! :)

Ihan siihen mun normaaliin BMI-arvoon mä en päässyt ennen lomaa vaikka se yrityksenä olikin, mutta rehellisesti sanottuna saatoin ehkä ottaa pienen varaslähdön lomafiilikseen... hupsis :) Nooh siihen on jäljellä 1,5kg ja koska nyt on hyvä fiilis ja intoa ja motivaatiota taas vaikka muille jakaa niin tästä on hyvä jatkaa :)

Mukavaa uutta viikkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti