29. heinäkuuta 2013

Reeniä, reeniä ja lisää reeniä

Treenit kulkee taas ja intokin alkaa olla taas hyvin plussan puolella :)

Ensin lauantailta, kun olin Zenanassa tekemässä jalat, pakarat ja vatsat.


Kyykkää kyykkää...


Loppuun vähän lisää kyykkäämistä sumokyykkyjen muodossa.

Seuraavana päivänä jalat huusikin sitten hoosiannaa ja "auts, auts" kuulunut vahvasti sanavarastoon :)




Hyvä treeni ja vielä parempi mieli :)

Sunnuntaille sovittiin Marin kanssa treffit Tokialle selkä/hauis/ojentaja treenin muodossa. Haloo, missä muuallakaan sitä nyt viettäisi aurinkoista ja lämmintä päivää kuin salilla???














Ei, me ei todellakaan olla salilla aina naama peruslukemilla, saatika hymyillä vaan me todellakin irvistetään ja jopa kiroillaan, välillä kuin pahimmatkin punttipetet... varsinkin kun niitä viimesiä toistoja viedään. Eli siis jos kuvittelitte, että naiset "hienostelee" salilla niin näin ei todellakaan ole... Tosin myönnettäköön, että mä nyt ehkä tällä hetkellä hieman hienostelen näiden mun rakennekynsien kanssa... hupsis :)




Oon niin onneissani kun niinkin läheltä kuin työpaikalta löytyi samanhenkinen salipirkko, jonka kanssa treenaaminen sujuu! Sovittiin, että tarpeen vaatiessa potkitaan toisiamme persuksille ja vaikka raahataan toinen toisemme salille jos tilanne sitä vaatii :D Marin kanssa meillä onkin erittäin reenipainotteisia suunnitelmia loppuvuodeksi sekä ei-ollenkaan-reenipainotteinen suunnitelma ensi vuoden puolelle, mutta niistä lisää myöhemmin :)

Nyt mä vedän kitusiin vielä rahkan ja painun unten maille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti