25. heinäkuuta 2013

Vaatekuvia

Mä oon tänään viettänyt sairaslomapäivää kun oon ilmeisesti saanut hieman kylmää eikä päivällä irronnut ääntä juuri ollenka. Mun duunissa puhuminen on kuitenkin aika oleellinen asia, joten sinne ei ollut asiaa.

Ja siinä sitten kun pyörittelin päässäni tuota edellistä kehonkuva-kirjoitusta niin päätin räpsiä hieman kuvia kera vaatteiden, joita vielä vuosi sitten mä en olisi ikinä laittanut päälleni tuossa muodossa kuin nyt, jos ollenkaan...


Vas: Ostin Los Angelesista. Tiedättehän niitä ulkomaalaisten pitämiä vaatekauppoja, joissa niiden XL-koko vastaa meidän M/L-kokoa. Mekko on juurikin sellainen. Koko L ja hyvin meni päälle :) Tosin meikäläisen kintuille vielä vähän liian lyhyt, joten ihan noin mä en sitä päälleni mihinkään laittaisi.
Oik: Alunperin ostin Las Vegasia varten, mutta jäi sittenkin kyydistä. Väri on ehkä hieman liian huomiota herättävä näihin meidän olosuhteisiin, joten odottaa vielä ensimmäistä "ulkoilukertaa".


Vas: Korvasi yllä olleen "Vegas"-mekon.
Oik: Ostin vuosi sitten kesällä hyvän ystäväni häihin ja koska mun maha oli vielä turvoksissa leikkauksen jäljiltä oli mekon oltava ilmava ja kevyt. Väri on niin mua (mä rakastan violettia!), mutta tuossa kokeillessa mekko tuntui jääneen muutaman inchin liian isoksi.


Vas: Rakkaus!
Oik: Kutsuisiko tuota sitten nimellä 'pikkumusta', joka jokaiselta pitäisi löytyä kaapista? :) Tämäkin odottaa vielä ensimmäistä "ulkoilukertaa".


Vas: Toinen rakkaus, jonka omistan kaksin kappalein. Tätä on tänä kesäny pidetty ahkerasti, legginssien kanssa tosin.
Oik: Painon putoamisen myötä oon oppinut pitämään shortseja. Nämä löyty Losista, Guessiltä :)


Vas: Toiset samaisesta Guessin liikkeestä mukaan lähteneet shortsit :)
Oik: Ei, näin mä en ikinä lähtisi ihmisten ilmoille! :D Vaan tarkoitus oli esitellä ainoa omistamani irtohame :) Bandeau on muuten myöskin Guessiltä, jonka sai kaupan päälle kun tuhlasi "tarpeeksi" rahaa ;D


Vas ja Oik: Loppuun tavallinen "kotiminä" :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti