13. heinäkuuta 2013

Se siitä lomasta

Se olisi huomenna paluu arkeen kun työt kutsuu jälleen, mutta samalla se tarkoittaa myös radiohiljaisuuden loppumista täällä blogin puolellakin :) Loma on ollut kyllä ihana ja tuli niin tarpeeseen, että oon nauttinyt joka hetkestä!


Mandalay Bay Beachin aaltoaltaalla kelpasi nauttia lämmöstä, joka oli päiväsaikaan lähempänä 40 astetta, mutta kertaakaan en valittanut kun tiesi millanen sää täällä Suomessa osaa olla... Siinä tuli jokunen tunti aurinkoa otettua :)




Kuka on nähnyt Ocean's Eleven-elokuvan? Taustalla Bellaggio-hotelli, jossa kyseinen leffa on kuvattu. Ps. leffa tulee muuten maanantaina, 15. päivä Subilta kello 21 ;)


Vegasissa käytiin katsomassa Michael Jackson ONE-show, joka oli aivan mieletön! Mitäpä muutakaan voi odottaa kun kyseessä on Cirque Du Soleil :)


Vaikka Vegas onkin yhtä uhkapeliä niin tuo oli ainoa pelikone, johon pistin rahaa muutaman taalan... enkä edes voittanut! Totta puhuen mulla ei ollut minkäänlaista hajua kuinka tuota pelataan, kunhan painelin vaan käynnistä-nappia :D Siinä myös syy siihen miksi mä kiersin ne tuhannet pelipöydät ja yksikätiset kaukaa... siinä olisi Suomi-tytölle voinut käydä todella ohrasesti!

Takaisin Losissa tuli pieni vastoinkäyminen, mutta siitäkin selvisin (kiitos siskon ja äitin avustuksen!) ja lomasta nauttiminen jatkui hyvillä mielin.




Kävin muun muuassa laitattamassa lomakynnet ja siinä samalla otin pedikyyrinkin. Kunnon itsensä hemmottelua siis! :) Koko lysti maksoi 81 dollaria eli siis 65 euroa... kannattaa siis todellakin käyttää palvelut hyödykseen Amerikassa vieraillessa!


Mun loman yksi kohokohdista oli tatuoinnin ottaminen! Mä olisin päässyt tikattavaksi jo muutamaa päivää sovittua aikaa aiemmin, mutta mä olin henkisesti valmistautunut sovittuun päivään ja siinä pysyttiin. Kumma kyllä siinä omaa vuoroa odotellessa mä olin paljon rauhallisempi enkä yhtään niin jännittynyt tai hermostunut kuin mitä olin odottanut, olihan kyseessä kuitenkin mun ensimmäinen tatska.


Siinä meikäläinen vain muutamaa minuuttia ennen penkkiin istumista. Tatuoija-Christina siinä tekemisen ohella jutteli ja muutamaan kertaan varmisteli, että mulla oli kaikki ok ja olihan mulla :) 40 minuutin jälkeen, joka oikeesti tuntui puolet lyhyemmältä ajalta Christina tokaisi, että "it's all done" ja mä olin hämmästynyt, että joko nyt?! Mä olisin voinut istua siinä vielä toisen samanlaisen ajan ja voin rehellisesti sanoa, että tekeminen ei sattunut ei sitten yhtään... hieman kutitti, mutta siinä kaikki.


Siinä se nyt sitten on! Christina teki siitä juuri sellaisen kuin halusinkin ja mä oon enemmän kuin tyytyväinen! Siinä lukee siis Quench My Desire ja arvatkaa vaan kuinka monta kertaa mä oon joutunut jo selittää mitä se tarkoittaa :D Tekstillä on muutamakin tarkoitus mulle, mutta alkuperältään se on lähtöisin mun lempi Michael Jacksonin kappaleesta Give In To Me. Jokaisella kolmella tähdelläkin on oma tarkoituksensa, mutta ne pidän omana tietonani :)

Niinhän ne sanoo, että tatskoihin jää "koukkuun" eikä siinä itseasiassa mennyt kuin 15-20 minuuttia kun jo ensimmäinen ihan täysin tuntematon mies tokaisi mulle kaupassa, että "oh you'll be getting a new one soon!" :) Totta puhuen on mulla seuraava idea jo hautumassa, mutta mitään kiirettä sen saamiseen mulla ei ole.


Losissa tuli shoppailtua ja esimerkiksi Guessillä oli juuri sopivasti kesäale. Sieltä lähtikin mukaan pari paitaa, parit shortsit sekä muutamat tuliaiset :) On muuten tuo henkilökunnan palvelualttius pikkasen erilaista (lue: paljon parempaa) tuolla Amerikan maalla Suomeen verrattuna!


Sama ostoskeskus päivällä ja illalla. 364 päivää vuodesta kyseinen paikka palvelee shoppailijoita, mutta sen yhden päivän se on kiinni kun viereisessä Kodak-teatterissa järjestetään Oscarit.


Siinä yksi mun lempikaupoista Hollywood Bulevardilla. Kaupan nimi on vain "huijausta", sillä kun astelet sisään sulle annetaan sininen ostoskori ja kaikki kaupassa oleva maksaa 5 dollaria/kpl :) Pitää vain olla se ostoskori... Kauppa on kunnon turistikauppa, mutta siellä on aivan mieletön ilmapiiri (siitä pitää huolen musiikki ja henkilökunta) ja tuolla tuli vietettyä jokunen tovi ja shoppailin jälleen itselleni paitoja ja toppeja ja tuliaisia. Miksei Suomessa voi olla samanlaisia kauppoja!?!


Syntymäpäivän mä vietin aivan ihanassa seurassa Santa Monicassa shoppaillen ja tulihan siinä nähtyä Santa Monica Pier (satamalaituri). Seuraavana aamuna olikin aika suunnistaa kentälle ja suunnata kotiin...

Mulla oli aivan mieletön ikävä mun kavereita ja jäätävästä jetlagista (joka oikeesti osaa olla hirveä takaisin päin tultaessa!) huolimatta mä halusin nähdä mun ihanuuksia niin pian kuin mahdollista. Siinä sitten heti seuraavana päivänä kotiutumisen jälkeen lähdettiinkin juhlimaan mun synttäreitä :)






Vaikka lomailu on aina ihanaa niin kyllä se oli ihanaa palata takaisin kotiinkin :)

Nyt siis paluu arkeen ja maanantaista jatkuu jälleen treenaaminen. Kroppa ja mieli onkin kaivannut jo salia!! Samalla vaihtuu herkuttelut takaisin GFG-ruokavalioon ja ensin tiputetaan kertyneet muutamat lomakilot ja sitten aletaan kiristää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti