22. maaliskuuta 2013

Hyvä, parempi, paras jalkatreeni

Aloitetaanpa tämä postaus asialla, joka piristi mun muuten p*skaa huonoa fiilistä.


Tein aivan jäätävän hyvän löydön Gazozin liikkeestä. Tai no en minä sitä löytöä tehnyt vaan myyjä, mutta sovituksen jälkeen mä en vaan voinut jättää tätä helmeä ostamatta. Mitä mä löysin selviää tuossa tuokiossa... :)

Kotona lounas kitusiin, ulkovaatteet niskaan ja ei muuta kuin suunta salille.






Vuorossa oli ohjelman viimeinen jalka-/keskikroppa-/pakaratreeni ennen kevennysviikkoa ja vaikka se olikin rankka ja irvistettyä tuli monen monta kertaa niin mahtava se oli siltikin! Voisin jopa sanoa, että yksi parhaimmista tähän mennessä :) 10min lämmittelyn jälkeen painot kiinni Smithiin ja siinä menikin sitten tovi kyykätessä ja pohkeita treenatessa.






Reidenojennuksessa sain etureidet niin tuleen, että loppuajasta meinasin jo nähdä tähtiä. Siinä sitten seuraavaksi takareisiä treenatessa mietin, että miksen mä saa niihin samanlaista poltetta aikaseksi kuin etureisiin. Osuvan treenin mä niihinkin sain, mutten kuitenkaan niin hyvää kuin etureisiin.

Jaloista on sen verran mainittava, että hitto mä alan oikeesti tykkää niistä. Tiedä sitten onko se vain mun omaa kuvitelmaa, mutta aivan kuin niissä alkaisi tässä vaiheessa näkyä selkeetä tulosta, ainakin etureisissä. Seuraavaksi mä haluun nähdä samanlaista tulosta yläselässä.

Keskikroppatreeni piti sisällään jälleen kyljet ja vatsat. Pakarat tein sumokyykyin kahvakuulan avustuksella.


...Ja sitten siihen aiemmin mainittuun huippulöytöön! :)


Ta-daa uudet treenihousut! Eikä ihan mitkä tahansa treenihousut vaan Better Bodiesin :) Eilen viimeksi kävin Gazozin nettisivuilla tsekkailemassa valikoimaa kunnes tajusin, että Lahdessahan on Gazoz/Louco liike ja sinnehän mä suuntasin tänään. Sen lisäksi, että nää housut on aivan mielettömän hyvät jalassa treenatessa (olihan ne heti laitettava testiin :) niin se mikä teki näistä sen helmen...


Jos huomenna ei jaloissa tunnu minkäänlaista kipua niin ei sitten koskaan!

Mukavaa viikonloppua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti