23. maaliskuuta 2013

Palauttava lenkki

Tosiasiahan on, että mä oon laiminlyönyt kroppaa huoltavia ja palauttavia harjoituksia. Soo soo minä! Salilla on treenin jälkeen tullut venyteltyä, mutta joogaan en ole kerennyt ja lenkitkin on jäänyt vähemmälle. Niin ja vielä vähemmän mä olen saanut kroppaani mihinkään hierontaan! Tänään oli kuitenkin sellanen fiilis, että pipo tiukasti korville, musat kaakkoon, lenkkarit jalkaan ja ei muuta kuin ulos palauttavalle lenkille. Noh, kaikki muut kyllä toteutu muttei se "palauttava" osa, sillä fiilis kun oli kohdillaan, kunto on parantunut roimasti ja tossu kulki liiankin hyvin niin siinähän sitä sitten mentiin, paljon kovemmalla sykkeellä kuin sana "palauttava" oikeasti tarkoittaa.


Piilarit melkein jääty silmiin, paikka paikoin oli liukasta ja juoksemista ei helpottanut yhtään se, että housuja sai olla tämän tästä nostamassa (Note to self: osta uudet juoksuhousut kevääksi!), mutta tulipa sitä kuitenkin tehtyä uusi oma ennätys 5 kilometrille... ja vielä kun ottaa huomioon sen, että edellisestä juoksulenkistä on vierähtänyt jo viikko jos toinenkin... saattaa olla enemmänkin... niin olen enemmän kuin tyytyväinen :)


Tuskin maltan odottaa, että tiet sulaa ja pääsee juoksemaan ilman, että koko ajan saa varoa missä kohtaa saattaa liukastua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti